Studentų įsitraukimas į nuotolinių studijų procesą COVID-19 pandemijos metu

Sveiki,

Studentai, atlieku tiriamąjį darbą, siekdamas daugiau sužinoti apie studentų įsitraukimą į paskaitas joms persikėlus į virtualią erdvę. Apklausoje surinkti duomenys padės atskirti, kokie veiksniai lemia studento įsitraukimą į nuotolines studijas.

Prašome anketą pildyti tik tiems studentams, kurie nuotolinėse paskaitose dalyvauja gyvai, o ne žiūri paskaitų įrašus.

Užtikriname jūsų šioje anketoje pateikiamų duomenų konfidencialumą, tyrimo duomenys nebus platinami už tyrimo ribų. Jūsų atsakymai bus pateikiami apibendrintai su kitų VU studentų atsakymais.

Prie kiekvieno klausimo skliausteliuose bus pažymėta, kiek atsakymo variantų reikia pažymėti.

Dėkojame, kad prisidedate prie šio tyrimo.

Studentų įsitraukimas į nuotolinių studijų procesą COVID-19 pandemijos metu
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar dalyvaujate nuotolinėse studijose?

2. Ar dalyvaujate nuotolinėse paskaitose gyvai?

3. Kokioje pakopoje studijuojate

4. Kuriame kurse studijuojate?

5. Ar studijuojate valstybės finansuojamoje vietoje?

6. Atsakau į dėstytojo užduodamus klausimus nuotolinėje platformoje, studijoms persikėlus į virtualią erdvę:

7. Aš jaučiuosi drąsiau dalyvaudamas nuotolinėse paskaitose nei kontaktinėse paskaitose.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

9. Kaip bendraujate su dėstytojais nuotolinės paskaitos metu?(Galimi keli atsakymo variantai)

10. Aš retai atsakinėju į dėstytojo/-os užduodamus klausimus nuotolinėse paskaitose.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

11. Nesijaučiu įpareigotas įsitraukti į paskaitą, kai manęs nemato dėstytojas.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

12. Mano motyvacija įsitraukti į nuotolinių paskaitų procesą yra sumažėjusi karantino laikotarpiu.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

13. Dėstytojo įtaigus kalbėjimas yra priežastis motyvuojanti mane gyvose nuotolinėse paskaitose.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

14. Jeigu studentas neatlieka užduoties – reiškia dėstytojas nemoka to išsireikalauti iš savo studentų.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

15. Gyvų nuotolinių paskaitų programos ir dėstytojai yra svarbesni komponentai negu mano savimotyvacija mokytis.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

16. Aš labiau susikoncentruoju į nuotolinių paskaitų metu dėstomą medžiagą nei kontaktinių paskaitų.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

17. Kai neprivaloma įsijungti kamerą, aš esu labiau linkęs užsiimti pašaline veikla.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

18. Nuotolinių paskaitų metu aš neatlieku pašalinių veiklų, nesusijusių su paskaitomis.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

19. Kaip dažnai/retai paskaitų metu jūsų dėmesį trikdo supantys pašaliniai veiksniai (Pvz: lojantis šuo; šeimos nariai ir t.t.)?

20. Kaip dažnai/retai jūsų įsitraukimą į paskaitą riboja vieta, iš kurios prisijungiate į nuotolinę paskaitą (Pvz: negaliu įsijungti mikrofono, nes miega šeimos narys; grežia kaimynas)?

21. Kokią virtualią mokymosi programą dažniausiai naudojate nuotolinių studijų proceso metu? (Galimi keli atsakymo variantai)

22. Kaip dažnai tenka susidurti su techniniais nesklandumais nuotolinių paskaitų metu?

23. Su kokiais techniniais nesklandumais tenka susidurti paskaitų metu? ✪

24. Kaip įvertintumėte savo motyvaciją dažniausiai prisijungus į paskaitą po įvykusių techninių nesklandumų?

25. Aš manau, kad dėstytojų dėstymo metodika nepakito nuo auditorinių paskaitų.

Pasirinkite vieną variantą
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Sunku pasakyti

26. Kaip vertinate savo dėstytojų įgūdžius, naudotis virtualia mokymosi programa?