Studentų akademinės motyvacijos ir streso įveikos sąsajos

Gerb. tyrimo dalyvi (-e),

Esu Klaipėdos universiteto IV kurso psichologijos bakalauro programos studentė Deimantė Jurevičiūtė. Rašau bakalauro darbą, kurio tikslas yra atskleisti studentų akademinės motyvacijos ir streso įveikos strategijų sąsajas. Kviečiu dalyvauti visus I – IV bakalauro studijų studentus.

Tyrimas yra anonimiškas, užtikrinu, kad šio tyrimo metu Jūsų pateikta informacija liks konfidenciali ir bus panaudota tik moksliniais tikslais. Prieš pasirinkdami atsakymo variantus, įdėmiai perskaitykite instrukciją ir sekite tyrimo nurodymus. Prašau nuoširdžiai atsakyti į visus klausimus. Kilus klausimams ar nesklandumams, galite kreiptis el. paštu: [email protected]

Dėkoju už Jūsų atsakymus.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis: ✪

Kursas, kuriame studijuojate: ✪

Studijų sritis: ✪

Jūsų praėjusio semestro įvertinimų vidurkis: ✪

Perskaitykite žemiau pateiktus teiginius. Naudodamiesi skale, apibūdinkite savo įprastas reakcijas į stresą (kokius streso įveikos būdus taikote). Pažymėkite tinkamiausią atsakymą. Įvertinkite visus teiginius. ✪

NiekadaRetaiKartaisDažnaiVisada
Stengiuosi išsiaiškinti, ar probleminės situacijos nesukėlė mano pastangų stoka.
Stengiuosi užsiimti kitais dalykais, kad negalvočiau apie patirtus sunkumus.
Problemos sprendimo būdų ieškau kalbėdamasis su man artimais žmonėmis.
Kritikuoju ir kaltinu kitus dėl atsiradusios problemos.
Stengiuosi įgyti naujų žinių, kurios galėtų būti naudingos problemai spręsti.
Manau, kad laikas išspręs visas problemas.
Kreipiuosi į tuos, kurie gali mane suprasti.
Išlieju pyktį ant žmogaus, dėl kurio kaltės atsirado problema.
Stengiuosi atskleisti probleminę situaciją lėmusias savo klaidas.
Dėl atsiradusių problemų kaltinu nepalankiai susiklosčiusias aplinkybes.
Problemos sprendimo būdų ieškau kalbėdamasis su kitais žmonėmis, patyrusiais panašių problemų.
Kaltinu likimą dėl savo nesėkmių.
Apgalvoju galimus savo veiksmų padarinius.
Juokaudamas apie tai, kas įvyko, bandau pakelti sau nuotaiką.
Ieškau žmogaus, kuris padėtų įveikti iškilusius sunkumus.
Stengiuosi save įtikinti, kad ne aš esu atsakingas už iškilusią problemą.
Apgalvoju visus variantus, kaip galėčiau elgtis spręsdamas problemą.
Stengiuosi pailsėti ir negalvoti apie tai, kas įvyko.
Priimu kitų žmonių, patyrusių panašią problemą, užuojautą ir supratimą.
Jaučiu stiprią emocinę įtampą, kurią išreiškiu žodžiais užsipuldamas aplinkinius.
Išsikeliu pagrindinius ir tarpinius tikslus bei numatau jų siekimo būdus.
Įsivaizduoju, jog mano padėtis geresnė nei yra iš tikrųjų.
Siekiu man artimų žmonių emocinės paramos.
Stengiuosi nukreipti dėmesį nuo problemos į neutralius arba malonius dalykus.

Perskaitykite žemiau pateiktus teiginius. Naudodamiesi skale nuo 1 iki 7, pažymėkite atsakymą, kuris Jums tinkamiausias. Įvertinkite visus teiginius. ✪

Aš studijuoju universitete, ...
1 - Visiškai nepritariu2 - Nepritariu3 - Labiau nepritariu nei pritariu4 - Nei pritariu, nei nepritariu5 - Labiau pritariu nei nepritariu6 - Pritariu7 - Visiškai pritariu
... kad sužinočiau kažką naujo.
... nes aukštasis išsimokslinimas svarbus mano profesinei ateičiai.
... nes man patinka įveikti sunkias užduotis, kurias gaunu paskaitų metu.
... nes jausčiausi kaltas (-a), jei nesimokyčiau.
... nes universitete smagu.
... kad vėliau gaučiau prestižinį darbą.
... nors iš tikro nežinau kodėl.
... nes man patinka išmokti naujų dalykų.
... nes čia galiu išmokti to, kas man bus svarbu ateityje.
... nes man patinka įrodyti sau, kad galiu įveikti tai, kas rodėsi neįveikiama.
... dėl to, kad jaučiu pareigą mokytis.
... nes čia yra daug įtraukiančių užsiėmimų.
... kad nenuvilčiau man svarbių žmonių.
... nors čia tik švaistau savo laiką.
... kad plėsčiau savo žinias ir įgūdžius man įdomiose srityse.
... nes studijos padės man pasiekti to, ko trokštu.
... nes galiu viską atlikti vis tobuliau.
... nes mane graužtų sąžinė, jei nesimokyčiau.
... nes čia patiriu daug gerų emocijų.
... kad vėliau galėčiau užimti aukštą padėtį visuomenėje.
... nors iš tikro nėra didelio skirtumo studijuosiu ar ne.