Statybinių ir apdailos medžiagų prekybos sistemos „MOKI – VEŽI“ rėmimas

Sveiki,

Ši anketa parengta, siekiant išanalizuoti statybinių ir apdailos medžiagų prekybos sistemos UAB „Makveža“, kitaip žinomos pavadinimu „MOKI – VEŽI“ reklamos efektyvumą. Tyrimą atlieka Šiaulių Valstybinės kolegijos Verslo ir Technologijų fakulteto studentas Redas Dobrovolskis. Anketa yra anoniminė. Atsakant į klausimus reikia pasirinkti vieną tinkamiausią atsakymą ir jį pažymėti.

Statybinių ir apdailos medžiagų prekybos sistemos „MOKI – VEŽI“ rėmimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius: ✪

3. Jūs šiuo metu esate: ✪

4. Jūsų mėnesio pajamos: ✪

5. Kaip dažnai lankotės „MOKI – VEŽI“ parduotuvėse? (Jei į šį klausimą atsakėte „Dar neteko“ eikite į 7 klausimą) ✪

6. Kas jus paskatino apsilankyti prekybos centre „MOKI – VEŽI“?

7. Ar teko pastebėti „MOKI – VEŽI“ reklamą viešosiose informavimo priemonėse (televizijoje, internete, spaudoje ir kt.) ir jei teko tai kur? ✪

8. Koks Jūsų požiūris į „MOKI – VEŽI“ reklamą?

9. Kokia, Jūsų nuomone, yra „MOKI – VEŽI“ reklama?

10. Ar, Jūsų nuomone, yra pakankamas reklamos kiekis apie „MOKI - VEŽI„ įmonę?

11. Kas labiausia patraukė Jūsų dėmesį „MOKI - VEŽI“ reklamoje ant transporto priemonių?

12. Ar turi įtakos prekės reklama Jūsų apsisprendimui pirkti ją? ✪

13. Kokios priemonės Jus paskatintų apsipirkti „MOKI - VEŽI“ parduotuvėse? ✪

14. Kurios ryšių su visuomene akcijos paskatintų Jus apsilankyti „MOKI – VEŽI“ parduotuvėse? ✪