SapnuPardavejas
134
Vieša
Pranešti

Startuolio prekinio ženklo populiarinimas internete

Tyrimo tikslas - išsiaiškinti ar žmogų veikia apskritai veikia produkto reklama internete, ieškoti ryšių tarp žmogaus demografinės bei ekonominės padėties ir jo požiūrio į reklamos priemones. Taip pat nustatoma ar žmogus apskritai supranta, kas yra startuolis bei ar jam rūpi jog konkreti prekė ar paslauga yra sukurta startuolio. Taip pat tyrimo duomenys padės lengviau suprasti, kurie reklamos metodai startuolio prekinio ženklo populiarinimui yra reikalingi ir padedantys, o kurie tiesiog suerzintų ir atstumtų potencialų klientą.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Kas, jūsų nuomone, yra startuolis (pasirinkite tiksliausią Jums variantą)?Privalomas
Kokiomis savybėmis, jūsų nuomone, turėtų pasižymėti įmonė, kad ją būtų galima vadinti startuoliu (galimi keli variantai)?Privalomas
3. Kokiomis savybėmis, jūsų nuomone, turėtų pasižymėti startuolio prekė ar paslauga (galimi keli variantai)?Privalomas
Ar sužinoję, jog paslauga ar prekė yra startuolio, pakeistumėte savo išankstinę nuomonę apie įmonę ir jos siūlomą prekę/paslaugą?Privalomas
Kokie internetinės reklamos metodai labiausiai jus sudomintų įsigyti prekę ar paslaugą (galimi keli variantai)?Privalomas
Kokie internetinės reklamos metodai labiausiai atstumia jus ar net paskatintų vengti produkto(galimi keli variantai)?Privalomas
Kuriuo pasiūlymu susidomėtumėte pirmiausiaPrivalomas
Kuo turi pasižymėti produktas, kad jus jį įsigytumėte (pažymėkite labiausiai tinkantį variantą)?Privalomas
Ar jums svarbus prekės ženklo atpažįstamumas renkantis prekę ar paslaugą?Privalomas
Jūs esate:Privalomas
Jūsų amžiusPrivalomas
Jūsų išsilavinimas
Jūsų šeiminė padėtisPrivalomas
Jūsų vidutinės mėnesio pajamosPrivalomas