Sporto remimas
Esu IV kurso VU KF
Informologijos studentas ir
siuo metu rasau bakalaurini
darba "Sporto remimas".
•Įmonės pavadinimas (pidyti nebūtina)
- Renault
- UAB "ARX Baltica"
•Kas pradėjo sponsorystę?
Kokį sportą remia Jūsų įmonė?
- krepsini
- neprofesionalų futbolą
- krepšinį
- futbolas, krepšinis, tinklinis
- krepšinis
- Futbolą
- didesnę dalį sporto šakų
- futbolas
- karate
- Futbolą
•Kaip buvo užmegztas pirminis kontaktas?
•Kaip firma apsisprendė kokią sporto šaką(as) remti?
•Kokie sponsorystės tikslai?
Ar rėmimas pasiteisino?
Kodėl Jūs taip manote?
- Kadangi naudojom keletą marketinginių kampanijų, sunku įvertinti, kiek iš tikrųjų naudos atnešė būtent sporto rėmimas
- Tokia reklamos forma yra viena iš geriausių, kadangi tokią reklamą pastebi didelė ir tikslinė mūsų įmonės auditorija.
- nes sportas suteikia daugiau galimybių jauniems zmonems. beje ir patys darbuotojai yra suinteresuoti daugiau sportuoti bei varžytis tarpusavyje arba su konkurentais...
- Iš tiesų yra sunku pasvert naudą, galutiniai rinkodariniai ir pardavimų tikslai yra pasiekti, tuomet reiškia, jog tai pasiteisino. Tačiau kiek sporto rėmimas tai įtakojo sunku pasakyti, todėl ir atsakymas yra dalinai.
- Išlaidos buvo didesnės negu gauta nauda
- Nes mus visi žino.
- laimi komanda, laimi firma
- Todel kad visada malonu paremti sportuojancius
- Kol kas ne, nes dar per anksti laukti rezultatų
- Mūsų įmonė atlieka begales užsakymų įvairios sporto organizacijoms
Ar ketinate atnaujinti rėmimo sutartį?
Kas nulėmė Jūsų tokį apsisprendimą?
- Dar reikia išsamiau įvertinti rėmimo kaštus ir naudą, be to, atsižvelgti į būsimą įmonės finansinę situaciją
- Atradę tinkamas reklamos formas, norime jas išnaudoti.
- geri rezultatai bei atsiliepimai is ankstesniu metu. bei pagerėję santykiai su konkurentais
- bandysime ir ateinantiems metams, žiūrėsime ar yra kokie pokyčiai.
- Dar svarstome tolimesnį rėmimą.
- Taip populiarinam įmonės vardą.
- dėl visuomeninių tikslu
- Kiti projektai
- Kasmet atnaujiname remimo sutartis