Sporto klubo paslaugų kokybės vertinimas

Sveiki, esu Lietuvos sporto universiteto magistrantė,  Akvilė Zemenauskaitė. Atlieku tyrimą: Sporto klubo paslaugų kokybės vertinimas.Tyrimas yra konfidencialus ir anonimiškumas garantuojamas. Duomenys bus naudojami  magistro baigiamajam darbui. Tyrimo rezultatai bus pateikti tik statistiškai apibendrinti baigiamajame magistro darbe. 

Ačiū už Jūsų atsakymus! :) 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų amžius ?

2. Jūsų išsilavinimas?

3. Kiek kartų per savaitę naudojatės sporto klubo paslaugomis?

4. Kokiomis teikiamomis paslaugomis naudojatės " " sporto klube? (pažymėti tinkamus variantus)

5. Kokiu tikslu renkatės sporto klubą?

II.6. Teikiamų sporto paslaugų kokybės patirtis Remdamiesi savo, kaip sporto klubo paslaugų vartotojo patirtimi, išreikškite savo nuomonę, kaip vertinate DABARTINES „...“ teikiamas sporto paslaugas. Pažymėti galima tik vieną skaičių.Vertinimą rašykite balų skalėje nuo 1 iki 5 (1 – labai blogai, 2 - blogai, 3 – vidutiniškai, 4 – gerai ir 5 – puikiai).

Puikiai 5Gerai 4Vidutiniškai 3Blogai 2Labai blogai 1
1. Darbuotojai mandagiai ir paslaugiai aptarnauja klientą
2. Organizacija greitai ir efektyviai suteikia paslaugas
3. Organizacija stengiasi spręsti klientui iškilusias problemas
4. Informacija apie teikiamas paslaugas lengvai pasiekiama telefonu, internetu, kitomis priemonėmis
5. Sporto klube aiškus ir patogus procesas nuo narystės/treniruočių paieškos iki pat apmokėjimo ir patvirtinimo gavimo
6. Organizacijoje duomenys apie klientą yra apsaugoti ir konfidencialūs
7. Organizacija turi nepriekaištingą vardą ir reputaciją
8. Organizacija pateikia teisingą informaciją socialinėje erdvėje
9.Organizacijos teikiamų paslaugų kainoraštis sutampa su realybe
10. Darbuotojų gebėjimas įgyvendinti lankytojų poreikius
11. Organizacijoje išsamiai supažindinama su teikiamomis paslaugomis ir jų kaina
12. Darbuotojai yra kvalifikuoti ir kompetentingai atlieka savo darbą
13. Darbuotojai padarę klaidą, ją nedelsiant ištaiso
14. Organizacijos vadovai turi pakankamai žinių atsakyti į kliento klausimus
15. Darbuotojai stengiasi išsiaiškinti klientų poreikius
16. Darbuotojas skiria individualų dėmesį vartotojui bei tenkina specialius poreikius
17. Organizacija atsižvelgia į specialius kliento pageidavimus
18. Sporto klubas įsikūręs patogioje geografinėje vietoje
19. Treniruoklių išdėstymas sporto salėje yra tinkamas ir naudotis treniruokliais saugu bei patogu
20. Darbuotojų išvaizda tvarkinga ir patraukli
21. Organizacija turi visą reikiamą įrangą/instrumentus paslaugoms suteikti
22. Sporto klubo aplinka ir interjero yra patrauklus
23. Sporto klubo įranga moderni
24. Trenerių kvalifikacija treniruotes
25. Treniruočių kokybė

III. 7.Teikiamų sporto paslaugų kokybės patirtis. Remdamiesi savo, kaip sporto klubo paslaugų vartotojo patirtimi, pateikite savo nuomonę ir savo LŪKESČIUS, kokia turėtų būti aukštos kokybės sporto paslaugas teikianti organizacija. teikiamas sporto paslaugas. Pažymėti galima tik vieną skaičių. Vertinimą rašykite balų skalėje nuo 1 iki 5 (1 – labai blogai, 2 - blogai, 3 – vidutiniškai, 4 – gerai ir 5 – puikiai). Pažymėti galima tik vieną skaičių

Puikiai 5Gerai 4Vidutiniškai 3Blogai 2Labai blogai 1
1. Darbuotojų mandagus ir paslaugus aptarnavimas
2. Organizacijos gebėjimas skubiai ir efektyviai suteikti paslaugas
3. Organizacijos gebėjimas spręsti kliento iškilusias
4. Informacija apie teikiamas paslaugas pasiekiama telefonu, internetu, kitomis priemonėmis
5. Aiškus ir patogus procesas nuo narsytės/treniruočių paieškos iki pat apmokėjimo ir patvirtinimo gavimo
6. Organizacijoje duomenys apie klientą yra apsaugoti ir konfidencialūs
7. Organizacijos nepriekaištingas vardas ir reputacija
8. Organizacijos teisingos informacijos pateikimas socialinėje erdvėje
9. Organizacijos teikiamų paslaugų kainos sutampa su realybe
10. Darbuotojų gebėjimas įgyvendinti lankytojų poreikius
11. Organizacijos supažindinamas su teikiamomis paslaugomis ir jų kaina
12. Darbuotojų kvalifikacija ir kompetencija
13. Darbuotojų klaidų pripažinimas ir taisymas
14.Organizacijos vadovų kompetencija atsakyti į kliento klausimus
15. Darbuotojų noras išsiaiškinti klientų poreikius
16. Darbuotojų individualus dėmesys
17. Organizacijos noras atsižvelgti į specialius kliento pageidavimus
18. Sporto klubo geografinė padėtis patogioje vietoje
19. Treniruoklių išdėstymas sporto salėje yra tinkamas bei treniruoklių saugumas ir patogus naudojimas
20. Tvarkinga darbuotojų išvada
21. Organizacijos įrangos/instrumentų didelė pasiūla
22. Sporto klubo aplinka ir interjero yra patrauklus

7. Jūsų nuomone, ar trūksta papildomų sporto klubo teikiamų paslaugų? Jeigu, taip. Tai kokių ?

8. Ko palinkėtumėte sporto klubui ateityje?