Specialiųjų poreikių mokinių mokymosi motyvacijos skatinimo būdai - kopija

Gerbiamas pradinio ugdymo respondente,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė, Inga Jonutienė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti specialiųjų poreikių mokinių mokymosi  motyvacijos skatinimo būdus. Išanalizuoti ir apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti Pedagoginių studijų baigiamajame darbe. Siekiant nepažeisti Jūsų anonimiškumo, anketoje asmeninių duomenų nereikia. Atsakant į  klausimus pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymą.

Dėkoju už atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip Jūs paaiškintumėte, kas yra mokymosi motyvacija?

2. Jūsų nuomone, specialiųjų poreikių mokinių mokymosi motyvaciją skatina?

3. Jūsų nuomone, specialiųjų poreikių mokinių motyvacija silpnėja dėl...

4. Ar mokytojo ir tėvų bendravimas padeda pasiekti mokiniui geresnių mokymosi rezultatų?

5. Kaip mokytojo ir tėvų bendradarbiavimas įtakoja specialiųjų poreikių mokinių mokymosi motyvaciją?

6. Kaip Jūsų nuomone, IT technologijos skatina mokymosi motyvaciją?

7. Kokius netradicinius (savo sukurtus, atrastus) mokymosi motyvacijos būdus taikote? Jei manote, kad taikote, prie kitas variantas parašykite savo būdus.

8. Kaip manote, kas daro didžiausią mokymosi poveikį motyvuojant specialiųjų poreikių mokinius?

9. Koks Jūsų pedagoginio darbo stažas?

10. Kokia Jūsų kvalifikacinė pedagoginė kategorija?