Spausdintos ir internetinės reklamos efektyvumo analizė

Gerb. Respondente, 


esu Kauno technologijos universiteto grafinių komunikacijų inžinerijos ir vadybos magistro studijų studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą apie spausdintos bei internetinės reklamos efektyvumą, Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tiriamajam darbui. 


Ačiū už skirtą laiką ir atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius: ✪

Jūsų lytis: ✪

Ar Jūsų veikla susijusi su reklamos sritimi? ✪

Kuriai žiniasklaidos priemonei teikiate pirmenybę, norėdami sužinoti naujienas? ✪

Kokių žiniasklaidos priemonių pagalba sužinote apie reklamuojamas prekes bei paslaugas, akcijas, spec. pasiūlymus? ✪

Kuri reklamos skleidimo priemonė Jūsų požiūriu yra perspektyviausia? ✪

Kiek laiko per dieną vidutiniškai praleidžiate internete?  ✪

Ar sutinkate su sekančiais teiginiais? ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
1. Reklama internete yra labiau erzinanti nei informatyvi.
2. Tradicinė reklama spaudoje kelia didesnį pasitikėjimą nei to paties produkto reklama el. erdvėje.
3. Svarbiau yra inovatyvus ir originalus reklamos pateikimas nei jos informatyvumas ir lakoniškumas.
4. Manau, kad spausdintos reklamos populiarumas artimoje ateityje ženkliai sumažės.
5. Sužinojęs/usi apie prekę tradicinėje reklamoje, dažnai ieškau papildomos informacijos internete.
6. Manau, kad reklama spaudoje yra pigesnė nei reklama elektroninėje erdvėje.
7. Terminas "internetinė reklama" asocijuojasi su reklaminiais skydeliais ir iššokančiais naršyklės langais.
8. Esant reikalui, mieliau reklamuočiau savo paslaugas internete nei spaudoje.
9. Manau, kad reklama spaudoje veikia tikslinę auditoriją efektyviau.
10. Prieš įsigydamas/a prekę ar paslaugą ieškau kitų vartotojų atsiliepimų ir nuomonių internete.
11. Dažniau skaitau leidinių elektronines versijas nei realius jų egzempliorius.
12. Manau, kad elektroninė erdvė suteikia daugiau kūrybinių galimybių reklamos vystymui nei tradicinės reklamos priemonės.
13. Esu įsitikinęs/usi, kad paruošti reklamą spaudai yra paprasčiau nei elektroninei erdvei.
14. Per pastaruosius tris mėnesius mano sprendimui įsigyti prekę įtaką padarė internetinė reklama.
15. Per pastaruosius tris mėnesius mano sprendimui įsigyti prekę įtaką padarė reklama spaudoje..