SPA ir sporto komplekso teikiamų sporto paslaugų kokybės tyrimas
Tyrimas atliekamas siekiant įvertinti teikiamų paslaugų kokybės įtaką vartotojų lojalumui bei nustatyti kokybės gerinimo galimybes. Jūsų dalyvavimas tyrime yra labai svarbus esamos situacijos analizei bei identifikuojant sveikatingumo teikiamų paslaugų kokybės spragas.
Paslaugų kokybė matuojama pagal suvoktos paslaugų kokybės vertinimo modelį, kuris grindžiamas skirtumu tarp patirtos ir laukiamos paslaugos kokybės. Todėl klausimynas padalintas į dvi dalis: pirmoje prašome atsakyti (pažymint) į pateiktus klausimus apie patirtą paslaugų kokybės lygį, o antroje – laukiamą paslaugų kokybės lygį (kurio tikėjotės prieš gaudami paslaugą), vertinant juos skalėje nuo 1 iki 7 (pažymint). Anonimiškumas ir konfidencialumas garantuojamas.
Įvertinkite lauktą ir patirtą sveikatingumo ir sporto teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki):