Solo vynoteka

Esame Mykolo Romerio universiteto, Verslo sistemų kūrimo ir valdymo programos 3 kurso studentai. Atliekame apklausą siekiant išanalizuoti Lietuvos prekybos centrų konkurencingumo galimybes, jų pozicijas rinkoje.

Jūsų lytis :

Jūsų amžius :

  1. 22
  2. 26
  3. 24
  4. 22
  5. 21
  6. 25
  7. 23
  8. 22
  9. 22
  10. 21
…Daugiau…

Jūsų išsilavinimas:

Jūs esate :

Kaip dažnai lankotės specializuotose vyno parduotuvėse ?

Kokią parduotuvę Vilniuje dažniausiai renkatės ?

Kokias prekes Jūsų pasirinktoje parduotuvėje perkate dažniausiai ?

Įvertinkite kiek įtakos Jums turi kiekvienas iš žemiau išvardintų parduotuvių pasirinkimo kriterijų? (1 balas – visiškai nesvarbu, 10 balų – labai svarbu)

Remdamiesi apsipirkimo patirtimi „SoloVynoteka“ parduotuvėje įvertinkite klientų aptarnavimą pagal pateiktus kriterijus nuo 1 iki 10, (kai 1 reiškia visiškai nepritariu, 10 - visiškai pritariu)

Įvertinkite pagrindinio maisto prekių asortimento kainas, kai 1 reiškia labai žemos, 5 labai aukštos

Suranguokite prekybos centro konkurentus nuo 1 iki 5 pagal jų konkurencinę padėtį "SoloVynoteka“ atžvilgiu

Įvertinkite kas turi daugiausiai įtakos Jums iš žemiau išvardintų specializuotų parduotuvių pasirinkimo kriterijų? (Pasirinkti 3 turinčius daugiausiai įtakos) :

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą