Šokiruojančios televizijos reklamos poveikis vaikams

Apklausa rengia Vilniaus Tarptautines Teises ir Verslo aukstosios mokyklos, Ekonomikos fakulteto studente, anketos duomenys bus panaudoti Baigiamajame darbe tema :Šokiruojančios televizijos reklamos poveikis vaikams. Busiu labai dekinga jei paaukosite penkias minutes savo brangaus laiko ir atsakysite i anketos klausimus. :)
Rezultatai yra viešai prieinami

1.Kaip dažnai Jūsų vaikas žiūri TV? ✪

2.Ar ribojate savo vaiko TV žiūrėjimo laiką ir turinį?

Jeigu 1 klausime pasirinkote atsakymą 5) – praleiskite 2 klausimą ir pereikite prie 5

3.Kodėl leidžiate savo vaikui žiūrėti TV?

pažymėkite tik vieną atsakymą, kuris geriausiai apibūdina Jūsų motyvus. Jeigu 1 klausime pasirinkote atsakymą 5) – praleiskite 3 klausimą ir pereikite prie 5

4.Ar dažnai Jūsų vaikas per televiziją mato reklamą?

Jeigu 1 klausime pasirinkote atsakymą 5) – praleiskite 4 klausimą ir pereikite prie 5

5.Jūsų nuomone, ar per TV rodoma šokiruojanti reklama ir kaip dažnai? ✪

(Šokiruojanti – tai reklama, kurios tikslas – atkreipti į save dėmesį šokiruojančiais vaizdais: smurto, sekso ir pan., arba sukeliančiais išgąstį.

6.Ar galite prisiminti matytos šokiruojančios reklamos pavyzdį? Savo atsakymą įrašykite: ✪

7.Ar Jūsų vaikas kada nors matė šokiruojančią reklamą? ✪

8.Kaip vaikas reagavo / reaguoja į matytą šokiruojančią reklamą? Savo atsakymą įrašykite:

(Jeigu 7 klausime pasirinkote atsakymą 3) ir 4) – praleiskite 8 klausimą ir pereikite prie 10

9.Ar šokiruojančios reklamos daromas poveikis Jums ir Jūsų vaikui yra:

Jeigu 7 klausime pasirinkote atsakymą 3) ir 4) – praleiskite 9 klausimą ir pereikite prie 10

10.Kaip Jūs asmeniškai reaguojate į šokiruojančios TV reklamos elementus? ✪

Sudomina, atkreipia dėmesįVerčia susimąstyti, galvoti apie savo gyvenimąŠokiruoja, sukelia baimęVisiškai nekreipiu dėmesioKita
Smurto vaizdavimą
Seksualinio turinio elementus
Išgąstį sukeliantys vaizdai (pavojai, katastrofos, mutavę organizmai...)
Kita

11.Jūsų nuomone, šokiruojanti reklama turi teigiamą ar neigiamą poveikį vaikui ir koks jos efektyvumas užsibrėžtų tikslų pasiekimo atžvilgiu? ✪

12.Kaip Jūsų vaikas reaguoja į šokiruojančios TV reklamos elementus?

Jeigu 7 klausime pasirinkote atsakymą 3) ir 4) – praleiskite 12 klausimą ir pereikite prie 13
Susidomi, atkreipia dėmesįSusimąsto, susirūpina, galvoja apie savo gyvenimąYra šokiruotas, pradeda bijotiVisiškai nekreipia dėmesioNusišypsoKita
Smurto vaizdavimą
Seksualinio turinio elementus
Išgąstį sukeliantys vaizdai (pavojai, katastrofos, mutavę organizmai...)
Kita

13.Jūsų nuomone, kaip tinkamai Lietuvoje reglamentuojama TV reklama? ✪

14.Jūsų nuomone, ar šokiruojančią reklamą televizijoje reikėtų rodyti tik tam tikru laiku? ✪

15.Ar žinote, kas Lietuvoje reglamentuoja TV reklamos etiką – kur kreiptis, jeigu TV rodoma reklama, Jūsų nuomone, yra visiškai netinkama ir neigiamai įtakoja Jūsų vaiką? ✪

16.Jūsų vaiko amžius ✪

17.Jūsų amžius ✪