SOCIALINIŲ TINKLŲ VARTOTOJŲ PROFILIO NUOTRAUKŲ PASIRINKIMO MOTYVACIJA
Gerbiamasis respondente,
Kadangi socialinė žiniasklaida vaidina svarbų vaidmenį žmonių kasdieniame gyvenime, aktualu ištirti priežastis, dėl kurių asmenys renkasi konkrečius profilio atvaizdus, kad reprezentuotų save internete. Todėl šios apklausos tikslas – atskleisti socialinių tinklų vartotojų profilio nuotraukų pasirinkimo motyvaciją.
Šios apklausos rezultatai bus panaudoti baigiamajame bakalauro studijų programos darbe. Jūsų atsakymai tyrimo metu bus anonimiški. Prie kiekvieno klausimo pridedamos apklausos pildymo instrukcijos; jei nenurodyta kitaip, pasirinkite vieną atsakymo variantą. Iš anksto dėkoju už Jūsų laiką ir atvirus atsakymus.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui