Socialinių tinklų vaidmuo paslaugų interneto reklamoje(apklausa įmonėms/organizacijoms)

Gerb. respondente, Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos, Vadybos fakulteto, IV kurso studentė atlieka tyrimą tema „Socialinių tinklų vaidmuo paslaugų interneto reklamoje“. Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti, kokią įtaką daro įmonės/organizacijos/laisvai dirbančio paslaugų teikėjo veiklos rezultatams bei įvaizdžiui naudojami socialiniai tinklai kaip reklamos priemonė.Todėl tikiuosi nuoširdaus Jūsų bendradarbiavimo. Labai prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus, tinkamą atsakymą pažymėti arba įrašyti.
Socialinių tinklų vaidmuo paslaugų interneto reklamoje(apklausa įmonėms/organizacijoms)
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar naudojate socialinius tinklus įmonės/organizacijos interneto reklamoje? ✪

Kuriuos socialinius tinklus išnaudojate įmonės/organizacijos reklamos tikslais? ✪

Įvardinkite,kurie socialiniai tinklai Jums labiausiai padeda plečiant klientų ratą bei gerinant įmonės/organizacijos įvaizdį? ✪

nurodykite socialinio tinklo pavadinimą bei kuo jis naudingas buvo/yra

Kokiomis socialinių tinklų teikiamomis reklamos galimybėmis naudojatės? ✪

Socialiniai tinklai: ✪

Kuriuos media kanalus naudojate reklamuoti paslaugas? ✪

Nurodykite procentaliai biudžeto paskirstymą media kanalams, kuriuos naudojate įmonės/organizacijos rinkodaros tikslais. ✪

parašykite media kanalą ir šalia procentais reklamos biudžeto dalį

Ar socialiniai tinklai padeda greičiau pasiekti ir glaudžiau bendrauti su Jūsų tiksline auditorija? ✪

Įvardinkite paskutinės ar kelias paskutinias reklaminias akcijas socialiniuose tinkluose, bei koks jų tikslas buvo? ✪

Kiek laiko skiriate darbui su socialiniais tinklais? ✪

Jūsų nuomonė, kokie yra socialinių tinklų privalumai bei trūkumai: ✪

Įmonės/organizacijos statusas bei pavadinimas ✪