Socialinių tinklų reklama prekės ženklui

Gerbiamas respondente,

 

Esu Klaipėdos Valstybinės Kolegijos Verslo fakulteto, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos studijų antro kurso studentė Rasa Kontrimaitė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti socialinių tinklų svarbą prekės ženklui. Šios apklausos tyrimo rezultatai bus naudojami rašto darbe.

Ši tema labai aktuali ne tik prekės ženklo savininkui, tačiau ir kiekvienam žmogui, turinčiam socialinius tinklus, siekiant pagerinti esamą turinį kiekvieno žmogaus asmeniniame socialiniame tinkle. Anketos rezultatų atsakymai bus anonimiški ir naudojami tik šiam darbui atlikti. Jūsų asmeninė nuomonė yra labai svarbi. Anketą pildyti truksite apie 5 minutes. 

 

Iš anksto dėkoju!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis ✪

Amžius ✪

Ar naudojates socialiniais tinklais? ✪

Kokia pagrindinė priežastis dėl ko naudojates socialiniais tinklais? ✪

Kiek laiko maždaug praleidžiate per dieną skirdami socialiniams tinklams? ✪

Kokiame socialiniame tinkle praleidžiate daugiausiai laiko? ✪

Kaip manote kokiame socialiniame tinkle matome daugiausiai reklamų?

Ar įsivaizduojate dabar gyvenimą be socialinių tinklų? ✪

Kas Jūsų nuomone yra svarbu matant reklamą socialiniuose tinkluose? ✪

Įmonė turinti savo profilį soc. tinkle, Jūsų manymu: ✪

Jūsų nuomone, socialinių tinklų įtaka verslui ateityje: ✪

Kaip vertinate reklamą socialiniuose tinkluose? ✪

Ar sutinkate, kad socialiniuose tinkluose yra apstu reklamos?

Kaip manote, ar socialiniai tinklai ir reklamos juose daro įtaką Jūsų asmeniniam gyvenimui? ✪