Socialinių tinklų poveikis mados tendencijoms

Gerb. apklausos Dalyvi,


Kviečiu Jus pasidalinti savo nuomone dalyvaujant apklausoje apie socialinių tinklų poveikį mados tendencijoms. Jūsų atsakymai yra itin vertingi. Anketos užpildymas užtruks apie 5 – 7 minutes. Užtikrinu, kad apklausa yra visiškai anoniminė, todėl nereikia atskleisti jokios asmeninės informacijos, tokios kaip jūsų vardas ar pavardė. Tyrimo duomenys bus tvarkomi laikantis tyrimų etikos gairių, o surinkta informacija bus naudojama tik bendrais tyrimo tikslais.


Jeigu pildant apklausą Jums kiltų kokių nors klausimų ar reiktų paaiškinimų, nedvejodami susisiekite su tyrimo organizatore el. paštu adresu [email protected]

 

Nuoširdžiai dėkoju už jūsų laiką ir pastangas atsakant į klausimyną. Ačiū už dalyvavimą!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

I. Kiek vidutiniškai laiko per parą praleidžiate naršydami socialiniuose tinkluose?

II. Ar domitės naujausiomis mados tendencijomis?

III. Ar yra tekę dalyvauti trumpalaikėje (mikro) tendencijoje?

Trumpalaikės (mikro) tendencijos yra mados, kurios labai staigiai išpopuliarėja, o vėliau taip pat greitai išnyksta.

IV. Kurias iš pateiktų trumpalaikių (mikro) tendencijų žinote?

Pateikite savo vertinimą pasirinkdami vieną iš pateiktų variantų.
Visiškai nežinauEsu girdėjąs (-jusi)Gerai žinau
,,Clean girl‘‘
,,Mob wife‘‘
,,Barbiecore‘‘
,,Cotagecore‘‘
,,Coquette/Lolita-core‘‘
,,Y2K‘‘
,,VSCO girl‘‘
,,Coastal Grandma‘‘

V. Ar esate kada pirkęs (-usi) mados prekę tik dėl jos populiarumo internete?

VI. Įvertinkite pateiktus teiginius apie Jūsų patirtį, atsiradus naujai socialinių tinklų mados tendencijai.

Pasirinkite prie kiekvieno teiginio, geriausiai išreiškiančio Jūsų nuomonę, skaičių (1 reiškia, kad visiškai nesutinkate; 2 reiškia, kad esate linkęs (-usi) nesutikti; 3 reiškia, kad negalite nuspręsti, arba neturite nuomonės šiuo klausimu; 4 reiškia, kad sutinkate su tam tikromis išlygomis; 5 reiškia, kad visiškai sutinkate).
12345
Išreiškiu susidomėjimą ir darau stiliaus pokyčius
Skubu nusipirkti / išbandyti naują daiktą
Jaučiu spaudimą dalyvauti
Stebiu naujos tendencijos progresą
Nekreipiu dėmesio

VII. Kuriais socialiniais tinklais naudojatės?

Galimi keli atsakymo variantai.

VIII. Kaip manote, kurie socialiniai tinklai labiausiai prisideda prie tendencijų atsiradimo?

Pasirinkite prie kiekvieno teiginio, geriausiai išreiškiančio Jūsų nuomonę, skaičių (1 reiškia, kad visiškai nesutinkate; 2 reiškia, kad esate linkęs (-usi) nesutikti; 3 reiškia, kad negalite nuspręsti, arba neturite nuomonės šiuo klausimu; 4 reiškia, kad sutinkate su tam tikromis išlygomis; 5 reiškia, kad visiškai sutinkate).
12345
,,Facebook‘‘
,,Instagram‘‘
,,Pinterest‘‘
,,TikTok‘‘
,,Youtube‘‘
,,X‘‘ (,,Twitter‘‘)
,,Threads''

IX. Kaip manote, kokias problemas gali sukelti trumpalaikės (mikro) tendencijos?

Trumpalaikės (mikro) tendencijos yra mados, kurios labai staigiai išpopuliarėja, o vėliau taip pat greitai išnyksta.

X. Pasidalinkite, kaip socialinės medijos yra Jus paskatinusios impulsyviai pirkti?

XI. Įvertinkite pateiktus teiginius apie socialinių tinklų tendencijų poveikį mados industrijai ir visuomenei.

Pasirinkite prie kiekvieno teiginio, geriausiai išreiškiančio Jūsų nuomonę, skaičių (1 reiškia, kad visiškai nesutinkate; 2 reiškia, kad esate linkęs (-usi) nesutikti; 3 reiškia, kad negalite nuspręsti, arba neturite nuomonės šiuo klausimu; 4 reiškia, kad sutinkate su tam tikromis išlygomis; 5 reiškia, kad visiškai sutinkate).
12345
Naujos mados tendencijos skatina neapgalvotą vartotojiškumą
Smarkiai sutrumpėjo naujo produkto gyvavimo ciklas
Auga greitos mados prekinių ženklų populiarumas
Žmonės mažiau išsiskiria savo asmeniniu stiliumi
Vartotojas renkasi kiekį, ne kokybę
Produktai neatitinkantys naujos tendencijos yra išmetami

XII. Jūsų amžius

XIII. Jūsų lytis