Socialinių tinklų panaudojimas gerinant organizacijos reputaciją

Gerbiamas Respondente,

esu Markas Bruževičius, VGTU pramogų industrijų IV kurso studentas. Šia anonimine apklausa siekiu sužinoti papildomą informaciją bakalauro darbo rašymui, kurio tema „Socialinių tinklų panaudojimas gerinant organizacijos reputaciją“. Tyrimo tikslas –  išsiaiškinti kokiomis aukščiausio lygio vadovų socialinių tinklų komunikacijos priemonėmis, skatinamas sekėjų įsitraukimas.  Aukščiausio lygio vadovai šiame darbe suprantami kaip valdybos, įmonės ir departamentų vadovai.(angl. Chief executive officer). 

 

Ši anketa yra anoniminė, duomenys kaupiami nuasmeninti ir bus analizuojami apibendrintai, vadovaujantis konfidencialumo ir etikos principais. 

Dėkoju už atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Pažymėkite, kiek laiko per dieną praleidžiate kiekviename socialiniame tinkle: ✪

Nesinaudoju šiuo socialiniu tinkluIki 1 val.Nuo 1 val. 1 min. Iki 2 val.Nuo 2 val. 1 min. Iki 3 val.3 val 1 min. Ir daugiau
Facebook
Instagram
Twitter
Linkedin

2. Žemiau pateikti skirtingi įrašų tipai naudojami aukščiausio lygio vadovų socialinių tinklų komunikacijoje. Kokie aukščiausio lygio vadovų komunikuojami įrašai jus skatina domėtis pačiu vadovu ir/ar jo atstovaujama įmone?  ✪

Visiškai neskatinaNeskatinaNei skatina, nei neskatinaSkatinaLabai skatina
Pasidalintos nuorodos
Pasidalinta informacija apie naujus produktus ir paslaugas
Pasidalinta informacija apie įmonės valdymą
Aptariamos strategijos ir apžvalgos
Asmeninė nuomonė įvairiais politiniais ir socialiniais klausimais
Pasidalinti klientų atsiliepimai
Dabartinių produktų apžvalgos

3. Žemiau yra pateikta skirtinga informacija, kurią komunikuoja aukščiausio lygio vadovai socialiniuose tinkluose. Kokia aukščiausio lygio vadovų komunikuojama informacija jus skatina domėtis pačiu vadovu ir/ar jo atstovaujama įmone?  ✪

Visiškai neskatinaNeskatinaNei skatina, nei neskatinaSkatinaLabai skatina
Įmonės naujienos (įmonės blogai, spaudos naujienos, renginiai)
Socialinės problemos (emigracija, patyčios ir t.t.)
Politinės naujienos (rinkimai, seimo sprendimai ir t.t.)
Technologijos (naujų technologijų apžvalgos, esamų technologijų naujienos ir t.t.)
Asmeninis gyvenimas (nuotraukos, video, įrašai apie asmeninį gyvenimą)

4. Žemiau pateiktos komunikacijos temos, naudojamos aukščiausio lygio vadovų socialiniuose tinkluose. Kokią komunikacijos tematiką dažniausiai pastebite aukščiausio lygio vadovų komunikacijoje?

Visiškai nepastebiuNepastebiuNei pastebiu, nei nepastebiuPastebiuDažnai pastebiu
Socialinius tinklus naudoja vienpusiškai informuojant apie strateginius informacijos pokyčius ir rezultatus.
Socialinius tinklus naudoja supažindinti suinteresuotas šalis su bendra vizija, vertybėmis, strategijomis ir interpretacijomis.
Užduoda klausimus ir siekia gauti atgalinį ryšį apie produktą, idėjas ir t.t.
Socialinius tinklus naudoja komunikuoti su suinteresuotomis šalimis norint gauti atgalinį ryšį apie produktą, idėjas, rėmimą, sprendimus ir t.t.
Socialinius tinklus naudoja kuriant bendruomenę su tam tikru tikslu (strategijos, judėjimai, priežastys) ir mobilizuojant suinteresuotas šalis veikti, palaikyti ir prisidėti prie jų atstovaujant įmonę.
Naudoja socialinius tinklus klaidingai informuoti arba nepilnai informuoti suinteresuotas šalis.
Naudoja socialinius tinklus norint gauti daugiau dėmesio, ieškoti pripažinimo ir (arba) sukelti teigiamą emocinį palaikymą į firmos bei jų pačių veiklą ir sprendimus.

5. Žemiau pateiktos komunikacijos temos, naudojamos aukščiausio lygio vadovų socialiniuose tinkluose. Kokia komunikacijos tematika jus skatina papildomai pasidomėti, aukščiausio lygio vadovu ir/ar jo atstovaujama įmone?

Visiškai neskatinaNeskatinaNei skatina, nei neskatinaSkatinaLabai skatina
Socialinius tinklus naudoja vienpusiškai informuojant apie strateginius informacijos pokyčius ir rezultatus.
Socialinius tinklus naudoja supažindinti suinteresuotas šalis su bendra vizija, vertybėmis, strategijomis ir interpretacijomis.
Užduoda klausimus ir siekia gauti atgalinį ryšį apie produktą, idėjas ir t.t.
Socialinius tinklus naudoja komunikuoti su suinteresuotomis šalimis norint gauti atgalinį ryšį apie produktą, idėjas, rėmimą, sprendimus ir t.t.
Socialinius tinklus naudoja kuriant bendruomenę su tam tikru tikslu (strategijos, judėjimai, priežastys) ir mobilizuojant suinteresuotas šalis veikti, palaikyti ir prisidėti prie jų atstovaujant įmonę.
Naudoja socialinius tinklus klaidingai informuoti arba nepilnai informuoti suinteresuotas šalis.
Naudoja socialinius tinklus norint gauti daugiau dėmesio, ieškoti pripažinimo ir (arba) sukelti teigiamą emocinį palaikymą į firmos bei jų pačių veiklą ir sprendimus.

6. Kaip dažnai paspaudžiate „Patinka“ (angl. Like) mygtuką ant aukščiausio lygio vadovų įrašų?  ✪

Įvertinkite kiekvieną teiginį nuo 1 iki 5, kai 1 – Niekada, 5 – Labai dažnai.
1 – Niekada
5 – Labai dažnai

7. Kaip dažnai pasidalinate (angl. Share) aukščiausio lygio vadovų įrašais?  ✪

Įvertinkite kiekvieną teiginį nuo 1 iki 5, kai 1 – Niekada, 5 – Labai dažnai.
1 – Niekada
5 – Labai dažnai

8. Kaip dažnai įsitraukiate į aukščiausio vadovo įrašus komentuodami (angl. Comment) po jo įrašais? ✪

Įvertinkite kiekvieną teiginį nuo 1 iki 5, kai 1 – Niekada, 5 – Labai dažnai.
1 – Niekada
5 – Labai dažnai

9. Kuriuos aukščiausio lygio vadovus sekate socialiniuose tinkluose (angl. CEO)?  ✪

10. Kokia Jūsų lytis? ✪

11. Koks Jūsų amžius? ✪

12. Koks Jūsų išsilavinimas? ✪

13. Nurodykite savo gyvenamąją vietą: ✪