Socialinių tinklų, kaip komunikacijos su vartotojais kanalo, galimybių analizė pt.2

Gerbiami respondentai,

Esu Greta Navickaitė, 4 kurso studentė, studijuojanti Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje ištęstines verslo vadybos studijas. Šiuo metu rašau baigiamąjį profesinio bakalauro darbą tema „Socialinių tinklų, kaip komunikacijos su vartotojais kanalo, galimybių analizė“ bei atlieku tyrimą šia tema.

Šio tyrimo tiklas yra išanalizuoti socialinių tinklų kaip komunikacijos su vartotojais galimybes. Apklausa anoniminė. Jūsų atsakymai bus analizuojami tik mokslo pagrindais, laikantis konfidencialumo ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų, ir viešinami tik apibendrinti.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Kokia veikla užsiimate?

Galimi keli atsakymai

Ar naudojatės socialiniais tinklais?

Kaip dažnai naudojatės socialiniais tinklais?

Kokius socialinius tinklus naudojate dažniausiai?

Galimi keli atsakymai

Kokiais tikslais naudojatės socialiniais tinklais?

Galimi keli atsakymai

Ar sekate įmones/prekės ženklus socialiniuose tinkluose?

Ar įmonių aktyvumas socialiniuose tinkluose įtakoja jūsų norą jas sekti?

Kokie yra jums svarbiausi įmonių veiklos aspektai socialiniuose tinkluose?

Galimi keli atsakymai

Ar socialiniai tinklai yra geras kanalas įmonėms bendrauti su vartotojais?

Ar kada nors bendravote su įmone ar prekės ženklu socialiniuose tinkluose?

Jei taip, kokio tipo bendravimas tai buvo?

Ar dažnai per socialinius tinklus komunikuojate su pardavėjais ar paslaugų teikėjais?

Ar jums rūpi greitas atsakas į pateiktas užklausas?

Ką įmonės gali padaryti norėdamos pagerinti komunikaciją su vartotojais socialiniuose tinkluose?

Galimi keli atsakymai

Ar dažnai apsiperkate internete?

Ar kada nors pirkote produktą ar paslaugą tiesiogiai per socialinius tinklus?

Ar socialiniai tinklai padeda jums greičiau atrasti norimą prekę?

Ar socialiniuose tinkluose palikti atsiliepimai apie įmones ir jų siūlomus produktus yra naudingi?

Ar yra buvę atvejų, kai socialiniai tinklai paskatino jus nusipirkti produktą ar paslaugą?

Ar dažnai pastebite įmonių reklamas socialiniuose tinkluose?

Ar socialiniuose tinkluose matoma reklama įtakoja jūsų pirkimo sprendimus?

Kokia reklama labiausiai pritraukia akį?

Galimi keli atsakymai

Ar įmonių reklamą pasinaudojant influencerių paslaugomis socialiniuose tinkluose įtakoja jūsų pirkimo sprendimus?

Kokio tipo įmonių turinį jums patinka matyti socialiniuose tinkluose?

Galimi keli atsakymai

Ar kada nors dalyvavote konkurse ar loterijoje, kuri buvo organizuota socialiniuose tinkluose?

Ar esate rekomendavę kitiems vartotojams socialiniuose tinkluose aktyvias įmones ar jų produktus?

Ar yra kokių nors įmonių, kurių komunikacija socialiniuose tinkluose jums ypač patinka?