Socialinių tinklų įtaka ir vartotojų įsitraukimas

Sveiki, esu Kauno Kolegijos, verslo fakulteto, pardavimų ir marketingo 2 kurso studentė. Atlieku apklausą kurios tikslas - Įvertinti veiksnius, kurie gali paveikti įmonės žinomumą per socialinius tinklus ir nustatyti efektyvius būdus, kaip to pasiekti. Apklausą yra anoniminė, o apklausos rezultatai bus panaudoti integruotam baigiamajam darbui. Ši apklausą užtruks 3-5 min.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius ✪

Jūs esate?  ✪

Jūsų gyvenimoji vieta  ✪

Ar naudojate socialines medijas?  ✪

Kurias socialines medijas dažniausiai naudojate? ✪

Kiek laiko praleidžiate socialinėse medijose? ✪

Kokiu formatu skelbiamas turinys socialinėse medijose labiausiai atkreipia jūsų dėmesį? (keli galimi atsakymai)  ✪

Kokio tipo įmonės turinys jūs labiausiai domina? (keli galimi atsakymai)  ✪

Koks komunikacijos turinys jums teikia didžiausią susidomėjimą socialinėse medijose? (keli galimi atsakymai)  ✪

Ar dažnai matote turinį socialinėse medijose susijusį su elektroniką?  ✪

Ar atpažįstate šią įmonę? ✪

Ar atpažįstate šią įmonę?

Ar esate susidūrę su šios įmonės reklama socialiniuose tinkluose?  ✪

Ar manot jog "Lemona electronics" turinys yra įdomus?  ✪

Ar manot jog "Lemona electronics" turinys yra įdomus?

Ar stebėtumete "Lemona electronics" vaizdo įrašus "Tik Tok" platformoje?  ✪

Jei taip kokio pobūdžio turinį norėtumetę matyti (keli galimi atsakymai)

Ar stebėtumete "Lemona electronics" vaizdo įrašus "Youtube" platformoje?  ✪

jei taip kokio pobūdžio turinį norėtumetę matyti (keli galimi atsakymai)