Socialinių tinklų itaka įmonių marketingo plėtrai

Gerb. respondente, 

Esu Mykolo Romerio universiteto komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros antro kurso studentė Paulina Kavaliauskaitė. Šiuo metu atlieku kiekybinį tiriamąjį darbą - socialinių tinklų įtaka įmonių marketingo plėtrai. Šio darbo tikslas yra išnagrinėti, kaip socialiniai tinklai įtakoja įmonių marketingo plėtrą, kokie yra pagrindiniai mechanizmai ir galimybės, kurias jie suteikia įmonėms. Ši apklausa yra anoniminė. Apklausa yra trumpa, tad užtruksite iki 3 minučių.

Apklausos rezultatai viešai nebus publikuojami, bus naudojami tik tyrimui atlikti. 

Ačiū už dalyvavimą!

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Kaip manote, ar socialiniai tinklai daro didelę įtaką įmonių marketingo plėtrai?

Kokie pagrindiniai socialinių tinklų privalumai, kurie padeda pasiekti marketingo tikslus? (Galite pasirinkti kelis variantus)

Kokias socialinių tinklų strategijas arba veiksmus įmonė turėtu taikyti, siekdama maksimaliai išnaudoti jų potencialą marketingui? (Galite pasirinkti kelis variantus)

Ar matote iššūkius arba sunkumus, susijusius su socialinių tinklų naudojimu įmonės marketingo veikloje?

Ar pradėjus kurti turinį socialiniuose tinkluose, padidės įmonės pelningumas?

Kokį socialinį tinklą laikote pačiu našiausiu Lietuvoje?

Kad skelbiamas turinys būtų matomas, ar reikalinga mokama reklama?

Kokie yra įmonės pagrindiniai tikslai, siekiant naudotis socialiniais tinklais savo marketingo veikloje? (Galite pasirinkti kelis variantus)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą