Userstelabart
Vieša
Pranešti

Socialinių reklamos kampanijų kūrybiškumas Lietuvoje

Siekiant užtikrinti moksliškai pagrįstą ir argumentuotą mokslinį darbą socialinės reklamos kampanijų Lietuvoje tema, kviečiu visus užpildyti žemiau pateiktą apklausą. 

Apklausos rezultatai bus naudojami tik mokslo tikslams (t. y. bus naudojami baigiamąjame magistro darbe) ir yra visiškai anonimiški.

Kaip dažnai susimąstote apie socialines problemas?
Ar atkreipiate dėmesį į socialines reklamas (televizijoje, gatvėje ar internete)?
Ar esate pastebėjęs socialinę reklamą žemiau išvardytomis temomis?
Jūsų manymu, ar socialinė reklama yra paveiki priemonė kalbant apie socialines problemas?
Jūsų manymu, kiek svarbus kūrybiškumas socialinėje reklamoje?
Kokią nuotaiką, jūsų nuomone, turi sukelti socialinė reklama?
Peržiūrėkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Peržiūrėkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Peržiūrėkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Išklausykite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Įvertinkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Pic
Įvertinkite šią reklamą. Vadovaudamiesi savo nuomone, įvardykite reklamos paveikumą.
Pic
Jūsų manymu, kuri socialinės reklamos forma yra paveikiausia?
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų0437
Atsakymų025

Žinutė anketos autoriui

Kita anketa »