Socialinių projektų komunikacija

Mielas respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų ketvirto kurso studentė Soneta Blankaitė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas identifikuoti efektyviausius masinės komunikacijos kanalus, jų naudojimo dažnumą, laiką bei sužinoti apie projekto „Misija Laplandija“ dabartinės komunikacijos efektyvumą.

Atsakant į klausimus prašau pasirinkti tik vieną atsakymo variantą, jei nenurodyta kitaip. 


Užtikrinu anonimiškumą ir konfidencialumą. Apibendrintus gautus duomenis panaudosiu savo baigiamajame bakalauro darbe. 

Esu be galo dėkinga už skirtą minutėlę! :)

Lytis

Jūsų amžius

Kokius jausmus jums sukelia žinios apie socialinį projektą? (keli galimi atsakymai)

Kita (įrašykite)

    …Daugiau…

    Kaip dažnai dalyvaujate socialiniuose projektuose?

    Kur jūsų nuomone geriausia reklamuoti socialinį projektą?

    Kita (įrašykite)

      …Daugiau…

      Keliuose socialiniuose projektuose/renginiuose dalyvavote paskutinius 3 mėnesius?

      Apie projektą „Misija Laplandija“:

      Skalėje nuo 1 iki 10 įvertinkite projekto „Misija Laplandija“ žinomumą (1-visiškai nežinomas projektas, 10 – plačiai žinomas projektas).

      Kaip įvertintumėte šių aspektų svarbą reklamoje:

      Kiek laiko per savaitę praleidžiate:

      Kokiu paros metu dažniausiai:

      Kokios radijo stoties dažniausiai klausotės?

      Kita (įrašykite)

        …Daugiau…

        Kokią TV laidą dažniausiai žiūrite?

        Kita (įrašykite)

          …Daugiau…

          Kokius serialus dažniausiai žiūrite per TV?

          Kita (įrašykite)

            …Daugiau…

            Kaip dažnai žiūrite filmus, kurie rodomi per TV kanalus?

            Kokį žurnalą skaitėte paskutinį kartą?

            Kita (įrašykite)

              …Daugiau…

              Kokiose interneto svetainėse lankėtės per paskutines dvi dienas? (keli galimi atsakymai)

              Kokio pobūdžio TV programą žiūrėjote paskutinę savaitę? (keli galimi atsakymai)

              Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą