1
2
3
4
5
6
1.1. Planuoti visos mokyklos prevencinę šviečiamąją veiklą socialiniais klausimais
2.2. Numatyti ir išsiaiškinti visas galimas alternatyvas įtraukiant kitus mokyklos specialistus į socialinių pedagoginių problemų sprendimą
2.3. Teikti pasiūlymus administracijai, kitiems specialistams, kaip spręsti vaiko/mokinio socialines pedagogines problemas
3.1. Parengti socialinės pedagoginės pagalbos teikimo planą, įtraukiant kitus mokyklos bendruomenės narius
3.2. Rengti prevencinius ir socialinius projektus bei programas, įtraukiant kitus mokyklos specialistus
4.1. Planuoti savo darbo laiką, atsižvelgiant į mokyklos darbo ypatumus
5.1. Organizuoti socialinių projektų bei programų įgyvendinimą mokykloje
5.2. Organizuoti ir vykdyti tiriamąją veiklą mokyklos bendruomenėje (vaikų, pedagogų ir kt. asmenų apklausas) socialinių pedagoginių problemų diagnozavimui
5.3. Organizuoti mokyklos bendruomenės narių susirinkimus vaikų socialinio ugdymo problemoms spręsti
5.4. Įtraukti bendruomenės narius į mokykloje vykdomą veiklą, įvairius renginius moksleivių laisvalaikio užimtumui ir socialinėms pedagoginėms problemoms spręsti
5.5. Bendradarbiauti ir įtraukti mokyklos administraciją, mokytojus, klasių auklėtojus ir kt. specialistus organizuojant socialinės paramos gavimą ir teikimą socialiai remtinoms šeimoms
5.6. Bendradarbiauti su mokyklos administracija, kt. specialistais organizuojant vasaros dienos stovyklas mokiniams
5.7. Informuoti ir bendradarbiauti su klasių auklėtojais, administracija, organizuojant išteklių, kurie būtini vaikų ir jų šeimų poreikiams tenkinti, paieškas
6.1. Organizuoti mokytojų ir klasių auklėtojų tarpusavio palaikymo ir savipagalbos grupių veiklą sprendžiant socialines pedagogines problemas mokykloje
6.3. Organizuoti mokyklos bendruomenės narių grupinį darbą vykdant prevencinę veiklą mokykloje
6.4. Organizuoti ir koordinuoti prevencinę veiklą mokykloje, dirbant su rizikos grupės vaikais, jų šeimomis
7.1. Telkti specialistų, gebančių padėti spręsti socialines pedagogines problemas, komandas mokykloje
7.2. Koordinuoti kitų darbuotojų veiklą teikiant socialinę pedagoginę pagalbą mokykloje
7.3. Skatinti visų bendruomenės narių (pedagogų, administracijos, kt. specialistų) tarpusavio bendradarbiavimą užtikrinant socialinės pedagoginės pagalbos, projekto kokybę
7.4. Organizuoti mokinių mokymosi motyvacijos, pamokų lankomumo programas
8.1. Perduoti tam tikras užduotis kitiems mokyklos darbuotojams sprendžiant socialines pedagogines problemas
9.1. Įtraukti į pagalbos vaikui/mokiniui procesą kitus mokyklos bendruomenės narius
10.1. Vadovauti ir koordinuoti socialinių projektų, programų įgyvendinimą ir įvairių darbo grupių veiklą mokykloje
11.1. Padėti spręsti mokyklos bendruomenės narių konfliktus
12.1. Vadovauti bendruomenės narių susirinkimams vaikų socialinio ugdymo problemoms spręsti
13.1. Vadovauti ir koordinuoti mokyklos pedagogų grupinius užsiėmimus, kaip valdyti stresą
14.1. Informuoti švietimo įstaigos administraciją, pedagogus, kitus specialistus apie socialinio ugdymo srities probleminę situaciją
14.2. Konsultuoti mokyklos bendruomenės narius sprendžiant socialines pedagogines problemas
15.1. Motyvuoti mokyklos bendruomenės narius ir jų veiklą sprendžiant socialines pedagogines problemas
16.1. Numatyti savo asmeninius veiklos standartus (normas), atsižvelgiant į mokyklos bendruomenės veiklos ypatumus
16.2. Analizuoti, lyginti socialinės pedagoginės veiklos rezultatus su numatytais tikslais mokyklos bendruomenėje
17.1. Nuolat reflektuoti savo veiklą dirbant kartu su kitais mokyklos darbuotojais
17.2. Vertinti mokyklos bendruomenės stipriąsias ir tobulintinas sritis sprendžiant socialines pedagogines problemas ir teikiant socialinę pedagoginę pagalbą
17.3. Prognozuoti, rengti pasiūlymus, rekomendacijas kitiems mokyklos darbuotojams socialinės pedagoginės pagalbos tobulinimui mokykloje
17.4. Tobulinti veiklą, imtis veiksmų tobulinančių socialinės pedagoginės pagalbos teikimą ir prevencinę veiklą mokyklos bendruomenėje
18.1. Nustatyti ir derinti veiklos atlikimo terminus su administracija, kitais mokyklos bendruomenės nariais
18.2. Lankytis pamokose bei mokinių papildomo ugdymo užsiėmimuose
18.3. Informuoti ir aptarti su mokyklos administracija mokinių lankomumą
19.1. Vertinti mokyklos bendruomenės narių teikiamą socialinės pedagoginės pagalbos kokybę