Socialinių medijų įtaka klientų pritraukui

Gerb., respondente,

 Maloniai kviečiu dalyvauti tyrime, užpildant anketinę apklausą. Esu Donata Ivickaitė, Socialinių mokslų kolegijos studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiu įvertinti socialinių medijų įtaką klientų pritraukimui renkantis Vilniaus viešbučius. Tyrimo rezultatai bus naudojami baigiamajame bakalauro darbe.

   Tyrimo anketa užtikrina jūsų konfidencialumą. Iš anksto dėkoju už jūsų atsakymus ir jiems skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar naudojatės apgyvendinimo paslaugomis?

Kaip dažnai naudojatės apgyvendinimo paslaugomis?

Kokia dažniausia priežastis būna apsigyvenus Vilniaus viešbučiuose?

Į ką atkreipiate dėmesį renkantis Vilniaus viešbutį?

Kokiuose viešbučiuose Vilnius east viešęję?

Ar skaitote rekomendacijas prieš pasirenkant viešbutį?

Kur randate jums aktualiausia informacija apie apgyvendinimo paslaugas?

Viešbučių klientų elgeną pasirenkant viešbutį Vilniuje lėmę veiksniai

Viešbučio pasirinkimą Vilniaus mieste lemiantys veiksniai

Vilniaus mieste viešbučių klientų nuomone, jiems reikšmingiausios paslaugos

Ar teko rinktis apgyvendinimo paslaugas, remiantis vien tik socialinėse medijose rasta informacija?

Įvertinkite savo elgesį socialinėse medijose, renkantis apgyvendinimo paslaugas

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Mane lengva sužavėti gražiai vaizdais, nuotraukomis, video
Visada skaitau tekstinę medžiagą ir man patinka kuo ilgesnis jos pateikimas
Man svarbu tikrinti informaciją ir ją lyginti
Visada pasitikiu oficialiais paslaugų teikėjo pranešimais
Visada diskutuoju su kitais
Rastą informacija netikiu, nes man svarbiau paslaugų teikėjo pažadai