Socialinių darbuotojų patirtys dirbant su šeimomis, patiriančiomis socialinę riziką
Kokios emocijos aplanko lankantis problemų turinčiose šeimose?
Susidomėjimas pagalbaipreves
Priklauso nuo kliento bendradarbiavimo kokybės gali kilti ir bejėgiškumo ir nusivylimo jausmai, kurie iššaukė ir abejingumo ir pasipiktinimo emocijų atsiradimą. Gailestis, nėra mūsų darbo pozityviai vertinama, nes tada gimsta poreikis veikti už klientą, o tai stabdo naujų socialinių įgūdžių jam pačiam ugdymąsi.
Bejėgiškumas
Įvairūs žmogiški jausmai. Gali būti visi išvardinti ar tik keli. Natūraliai kyla - empatija irgi. Tačiau gailestis netinkama šiuo atveju (jis padaro specialistą "viršesnį"), labiau ATJAUTA.
Priklauso nuo situacijos, kuri randama nuvažiavus į šeimą
Priklausomai nuo esančiú problemú, kartais nusivilimas
Empatija
Stengiuosi atsiriboti ir galvoti kaip galiu padėti, nes pasiduodant emocijoms labai greitai perdegi
jokios, tai mano darbas kurį turiu atlikti
Priklauso nuo šeimos. Dažniausiai lydi noras padėti, kai nepavyksta apima tiek pyktis, tiek abejingumas.
Įvairios. Nuo pykčio iki džiugesio.
Jokių emocijų
Visi trys, priklausomai nuo situaciju
Visko būna. Svarbiausia - profesionalus požiūris.
Visko po biški
Baimė' kad taip ilgai jiems neteikta pagalba
Bejėgiškumas
Empatija
įvairių nuo nusivylimo iki džiaugsmo, kad šeima pasiekia teigiamų pokyčių