Prašau užpildykite mano anketą,reikalinga labai visų pagalba. Socialinio emocinio ugdymo strategijos priešmokyklinėje grupėje

Socialinio emocinio ugdymo strategijos priešmokyklinėje grupėje Gerb. pedagoge esu Vytauto Didžiojo universiteto Ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos VI kurso studentė Jovita Rimkienė. Atlieku tyrimą, kuriuo siekiama išsiaiškinti, socialinio emocinio ugdymo strategijos priešmokyklinėje grupėje. Tyrimo rezultatai bus apibendrinti ir naudojami tyrimo metodologijos bakalauro baigiamajame darbe. Anketa yra anoniminė ir skirta pedagogams, dirbantiems priešmokyklinėje grupėje. Jūsų nuomonė man labai svarbi. Iš anksto dėkoju už jūsų skirtą laiką. Pagarbiai Jovita Rimkienė Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kiek ir kodėl priešmokyklinio amžiaus vaikams reikalingas socialinis emocinis ugdymas?

2. Kokie vaikų socialinio emocinio ugdymo aspektai Jums labai svarbūs? (vertindami tinkamą atsakymo variantą, kiekvienoje eilutėje naudokite 5 balų vertinimo skalę: 5 – labai reikšmingas, 4 –reikšmingas, 3 – vidutiniškai reikšmingas, 2 – mažai reikšmingas, 1 – nereikšmingas).  ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
1
2
3
4
5
Savivoka ir savigarba ("Aš-vaizdas")
Emocijų suvokimas ir raiška
Savireguliacija ir kontrolė
Santykiai su suaugusiais
Santykiai su bendraamžiais

3. Kokios socialinio emocinio ugdymo programos įgyvendinamos Jūsų ikimokyklinio ugdymo mokykloje?

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

4. Kokias vaiko asmenybės ypatybes, nuostatas ir gebėjimus formuojate socialinio emocinio ugdymo metu? (prašome pažymėti po vieną langelį kiekvienoje eilutėje)

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
Visada
Dažnai
Retai
Niekada
ATSAKINGUMAS: skatiname vaiką prisiimti atsakomybę už savo veiksmus namuose ir darželyje
GEBĖJIMAS PRIIMTI SPRENDIMĄ: padedame vaikui apgalvoti ir planuoti savo veiklą žaidžiant ir mokantis
BENDRAVIMO GEBĖJIMAI: vaikas siekia susidraugauti ir mokosi savikontrolės
GEBĖJIMAS PASIPRIEŠINTI: vaikas mokosi atpažinti rizikingas, pavojingas situacijas, geba prašyti pagalbos suaugusiųjų, kuriais pasitiki
TAIKAUS KONFLIKTŲ SPRENDIMO GEBĖJIMAI: vaikas toliau mokosi spręsti konfliktus be peštynių, įniršio priepuolių, įžeidinėjimų
SAVIGARBA: vaikas palankiai vertina save ir jaučiasi esąs vertinamas kitų
TEIGIAMAS POŽIŪRIS Į SAVO ATEITĮ: vaikas trokšta pažinti pasaulį ir rasti savo vietą jame

5. Pasidalinkite savo patirtimi apie socialinio emocinio ugdymo organizavimą Jūsų grupėje? (prašome pažymėti po vieną langelį kiekvienoje eilutėje)

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
Visada
Dažnai
Retai
Niekada
Saugios ir rūpinimusi grįstos aplinkos, kuriai būdingi aukšti lūkesčiai, kūrimas, socialinių emocinių gebėjimų lavinimas, artimesnių santykių tarp vaikų ir pedagogų kūrimas
Atskirų socialinio emocinio ugdymo veiklų (idėjų, temų), socialinių emocinių gebėjimų lavinimo integravimas į grupės gyvenimą
Ugdymasis bendradarbiaujant, lavinantis socialinius emocinius gebėjimus
Neformaliojo ugdymo galimybių panaudojimas
Tėvų ir auklėtojų bendradarbiavimo plėtojimas siekiant papildomos paramos ugdytiniams

6. Kokias socialinio emocinio ugdymo strategijas taikote savo grupėje? (prašome pažymėti po vieną langelį kiekvienoje eilutėje) ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
Visada
Dažnai
Retai
Niekada
Organizuoju grupėje vaikų susipažinimą vienas su kitu
Pateikiu praktines užduotėles vaikų tarpusavio pasitikėjimui sukurti
Suteikiu laisvės grupės vaikams tarpusavyje susimaišyti bei aiškių veiklos lūkesčių
Stebiu grupę ir kiekvieną vaiką atskirai, nepertraukiant procesą, ir leidžiu vaikams atrasti savo dinamiką / veiklos ritmą
Ugdant socialinę emocinę kompetenciją pravartu pasitelkti žaidimus (suvaidinti jausmus), atpažinti emocijas iš paveikslėlių
Siūlau įvairias piešimo technikas (ženklai, piešinio išraiška)
Konstruktyvūs pokalbiai su vaikais

7. Kaip socialinis emocinis ugdymas susijęs su priešmokyklinio amžiaus vaikų gyvenimo sėkmingumu? (vertindami tinkamą atsakymo variantą, kiekvienoje eilutėje naudokite 5 balų vertinimo skalę: 5 – labai reikšmingas, 4 –reikšmingas, 3 – vidutiniškai reikšmingas, 2 – mažai reikšmingas, 1 – nereikšmingas). ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
1
2
3
4
5
Sukuriama ugdymo aplinka: saugi, gerai valdoma, grįsta rūpinimusi, skatinanti dalyvauti
Teigiama nuostata mokyklos atžvilgiu
Mažiaus vaiko rizikingo elgesio
Geresni patyriminio mokymosi rezultatai
Sėkmė mokyklos ir gyvenime

8. Kokie pokyčiai priešmokyklinio ugdymo mokytojo darbe galėtų padėti tobulinti vaikų socialinio emocinio ugdymo organizavimą? (savo nuomonę pakomentuokite)

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

9. Įvertinkite kiekvieną teiginį pažymėdami, kaip gerai pažįstate savo ugdytinius arba kaip gerai sugebate tai atlikti pedagoginėje veikloje (vertindami tinkamą atsakymo variantą, kiekvienoje eilutėje naudokite 4 balų vertinimo skalę: 4 – visada, 3 – dažnai, 2 – kartais, 1 – niekada). ✪

Mokymasis būti savimi: savimonės ir savitvardos įgūdžiai
Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
1
2
3
4
Aš suprantu, kokie jausmai vaikui padeda
Gebu prisitaikyti prie naujų situacijų
Vaikai reiškia pasitikėjimą suaugusiais
Suvokiu vaikų jausmus ir tinkamai juos išreiškiu
Vaikai gina savo teises
Vaikai sugeba pabaigti užduotis, net kai būna sunku
Aš galiu įvardinti vaikų stiprybes, padedančias jiems siekti sėkmės
Aš žinau, kas galėtų vaikams padėti, jeigu jiems prireiktų pagalbos
Vaikai yra savarankiški ir pasitikintys savimi
Vaikai turi svajonę (tikslą) ir žino, kaip ją pasiekti
Aš galiu paaiškinti, kas vaikams padeda pasiekti savo tikslų

9.1. Mokymasis būti su kitais: socialinio sąmoningumo ir tarpusavio santykių įgūdžiai ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
1
2
3
4
Vaikui paprasta susirasti naujų draugų
Vaikai žaidžia su kitais vaikais
Jie suvokia kitų jausmus ir tinkamai į juos reaguoja
Dalinasi žaislais ir gerbia kitų teises
Taiko mąstymo įgūdžius konfliktams spręsti
Vaikui patinka kalbėtis su draugu, kai jie yra vieni du
Vaikui patinka kalbėtis su draugais, kai jie grupėse su kitais
Vaikai moka išklausyti kitus
Vaikai dažnai prisijungia prie savo draugų ir jie kartu žaidžia žaidimus
Vaikas dažnai žaidžia žaidimus vienas
Vaikas žino, kaip susitaikyti su draugais, kai susiginčija
Vaikas gali pasakyti savo draugams, kaip jaučiasi
Vaikas žino, ką daryti, kad sutartų su kitais

9.2.Mokymasis būti atsakingam: atsakingas sprendimų priėmimas  ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
1
2
3
4
Darželyje vaikai gali pasirūpinti savimi ir visais savo daiktais
Elgiasi savarankiškai ir nepriklausomai
Prisiima atsakomybę už savo gerovę
Tausoja ir rūpinasi grupės aplinka, priemonėmis
Laikosi grupės dienotvarkės
Laikosi grupės taisyklių
Vaikai supranta, kad jų elgesys gali veikti kitus žmones
Vaikai stengiasi atlikti visas savo veiklas
Vaikai klausosi, kai kiti vaikai kalba, ir jų nepertraukinėja

10. Jūsų lytis: ✪

11. Jūsų išsilavinimas: ✪

12. Koks Jūsų pedagoginis darbo stažas? ✪