Socialinio darbuotojo pagalba vaikams, patiriantiems nepriežiūrą

Sveiki, esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, Sveikatos mokslų fakulteto, Slaugos ir socialinės gerovės katedros, socialinio darbo III kurso studentė Akvilė Šliažaitė. Šiuo metu rašau bakalauro studijų baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas ištirti Socialinio darbuotojo pagalbą vaikams, kurie patiria nepriežiūrą. Tyrime kviečiami dalyvauti socialiniai darbuotojai turintys patirties dirbant su vaikais, kurie patiria nepriežiūrą namuose,

Prašau Jūsų skirti kelias minutes savo laiko ir dalyvauti mano organizuojamoje apklausoje,  užpildant anketą. Anketa yra visiškai anoniminė. Jūsų pateikti atsakymai bus naudojami tik šio socialinio tyrimo statistiniams duomenims ir mano baigiamojo darbo rengimui.  

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Socialinio darbo stažo patirtis

2. Jūsų darbo vietos tipas

3. Kaip dažnai savo darbe susiduriate su vaikais, patiriančiais nepriežiūrą?

4. Kokias nepriežiūros formas dažniausiai pastebite?

5. Kokią pagalbą dažniausiai teikiate vaikams, patiriančiems nepriežiūrą?

6. Kokios pagrindinės pagalbos formos, Jūsų manymu, yra veiksmingiausios dirbant su vaikais, patiriančiais nepriežiūrą?

7. Kokias pagalbos priemones dažniausiai taikote dirbdami vaiko namų aplinkoje?

8. Kokiomis konkrečiomis priemonėmis stengiatės užtikrinti vaiko saugumą jo gyvenamojoje aplinkoje?

9. Kokius pagalbos metodus dažniausiai taikote dirbdami su vaikais namų aplinkoje?

10. Su kokiais sunkumais dažniausiai susiduriate padėdami nepriežiūrą patiriantiems vaikams?

11. Kokias pagalbos strategijas taikote dirbdami su vaikais, patiriančiais nepriežiūrą namuose?

12. Kokie informacijos šaltiniai dažniausiai padeda nustatyti vaiko nepriežiūrą?

13. Kaip manote, kokie veiksniai labiausiai padeda pagerinti vaiko situaciją po nepriežiūros identifikavimo?

14. Kokio pobūdžio ilgalaikės pagalbos dažniausiai prireikia vaikui po pirmųjų intervencijų?

15. Kaip dažnai lankotės vaiko namuose, kai nustatoma nepriežiūra?

16. Kokie pagrindiniai tikslai lankantis vaiko namuose?

17. Kokių išteklių labiausiai trūksta padėti vaikams, kurie patiria nepriežiūrą?

18. Kokiose srityse Jums dažniausiai prireikia papildomų žinių ar kompetencijų?

19. Kur, Jūsų nuomone, turėtų būti skiriama daugiau dėmesio tobulinant pagalbą vaikams, patiriantiems nepriežiūrą?

20. Kiek laiko dažniausiai trunka darbas su vaiku ir šeima, kai nustatoma nepriežiūra?

21. Kurios institucijos, Jūsų nuomone, dažniausiai vėluoja reaguoti į pagalbos poreikį vaikui?

22. Kur dažniausiai pastebite nepriežiūros atvejus?

23. Kaip manote, kokios pagalbos labiausiai trūksta vaikams, patiriantiems nepriežiūrą?

24. Kokie įrankiai ar metodikos, Jūsų nuomone, padėtų pagerinti pagalbos kokybę namuose?

25. Ką dažniausiai jaučia vaikai, patiriantys nepriežiūrą, su kuriais Jums teko dirbti?

26. Kokios pagalbos dažniausiai atsisako nepriežiūrą patiriantys vaikai ar jų šeimos?

27. Su kokiais vaikų poreikiais dažniausiai dirbate, kai nustatoma nepriežiūra?

28. Jūsų nuomone, kokie veiksmai būtų efektyviausi siekiant užkirsti kelią vaikų nepriežiūrai?