Nes šis darbas reikalauja stiprios psichinės būsenos, empatijos, supratimo ir daug kitų savybių.
Nes tai labai atsaklingas, emociškai sekinantys darbas.
Ne kievienas gali surasti budu problemos spresti bei ne kiekvienas gali atlaikyti ir istverti problemos rimtuma bei jauciama gailesti kitiems,reikia labai daug jegu kol surasi sprendimo buda,reikia moketi visiskai atsisakyti saves bei uzmirsti savo problemas kad galetum padeti kitam
Dirbama su rizikos grupių asmenimis.
Labai sunku todėl, kad reikia labai stipraus moralinio pasiruošimo, daug kompetencijų ir žinių, kurių prireiks dirbant su klientu.
Todėl, kad socialinį darbą gali dirbti tik stiprūs žmonės, kurie sugeba neprisiimti atsakomybės už kito žmogaus (t.y. kliento) sprendimus, bet tuo pačiu socialinis darbuotojas turi išlikti empatiškas, priimantis, kartias imtis direktyvių veiksmų. Socialinis darbas yra komunikacijatarp darbuotojo, kliento, begalės institucijų. Ta komunikacija Lietuvoje kol kas neitin gerai vyksta, todėl socialinio darbuotojo tikslas ne tik padėti klientui jo konkrečioje problemoje, bet ir komunikuoti apie tai kas yra SD visoms kitoms institucijoms, bei visuomenei.
Nes kiekviena diena vis daugiau naujoviu, ta prasme, jeigu tu dirbi tiesiogiai su zmonemis tu negali zinoti, kada jis bus linksma, kada bus liudnas ar pyktas.
nes susiduria socialinis darbuotojas su neprognozuojamais zmonemis
kaip ir kiekvienam darbui reikia tureti pasaukima taip ir socialiniam tai jei tau tai neskirta tai tau bus labiai sunku o jai tu dirbi tai kas tau skirta tai tau bus ne taip sunku kaip bus istiesu
socialiniam darbuotojui tenka bendrauti ir susidurti su įvairaus tipo žmonėmis, tai reikalauja asmeninių pastangų, žinių kaip bendrauti su tam tikrais visuomenės nariais
Didelis darbo krūvis, atsakomybe, kai kad pavojingos darbo salygos.
REIKALAUJA DAUG PROFESINIŲ ŽINIŲ IR DRĄSOS
nes labai bloga atmosfera
sunku issiaiskinti kokios zmoguje problemos
nes reikalauja daug pastangų
tai yra tiesiog darbas
nes reikia būti psichologiškai stipria asmenybe, kuri gali greitai ir objektyviai priimti sprendimus. Taip pat reikia stengtis nesilaikyti išankstinių nuostatų ir stereotipų.