Socialinės reklamos prieš smurtą ypatumai

Gerb. Respondente,

mes: Viktorija Cesevičiūtė, Diana Grigaravičiūtė, Živilė Kavaliauskaitė, Diana Petniūnaitė ir Breta Zamblauskaitė, esame Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos Fotografijos technologijų specialybės 3-io kurso studentės. Atliekame taikomajį tyrimą, padėsiantį sudaryti socialinės reklamos smurto tematika fotografavimo planą. Būtume labai dėkingos, jeigu padėtumėte mums užpildydami šią anketą.

 

Klausimynuose nėra teisingų ar klaidingų atsakymų, todėl rinkitės tą atsakymo variantą, kuris labiausiai tinka Jums. Kiekvienam klausimui pasirinkite tik po vieną atsakymą. 

Socialinės reklamos prieš smurtą ypatumai
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Lytis

Amžius

Išsilavinimas

Ar jūs manote, kad socialinės reklamos prieš smurtą kiekis yra pakankamas?

Kokią socialinę reklamą prieš smurtą matėte paskutinį kartą?

Kaip manote, ar reklamos prieš smurtą gali išgelbėti gyvybę?

Ar sutiktumėte nusifotografuoti socialinėje reklamoje prieš smurtą?

Atsakykite į klausimą, jei prieš tai buvusiame klausime atsakėte „Taip“: kaip tą reklamą įsivaizduojate?

Kokioje terpėje tokia reklama turėtų būti publikuojama?

Kokia reklama Jums atrodo veiksmingiausia?

Kokia reklama Jums atrodo veiksmingiausia?

Kokio fotografavimo metodo reklama šia tema efektyvesnė?

Ar manote, kad tokios tematikos reklamos turėtų būti cenzūruojamos?

Kokia reklamos tema Jus labiausiai paveikia?

Ar visada suprantate reklamos siunčiamą žinutę?

Kas labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį reklamoje?

Kas labiau priverčia susimąstyti tokiose reklamose: vaizdas ar užrašas?

Jei tokio tipo reklamose žmogus būtų vaizduojamas mažai apšviestas, ar tai padėtų sukelti asociaciją, kad jis yra blogas?

Koks, Jūsų manymu, spalvinis koloritas turėtų vyrauti tokioje reklamos nuotraukoje?