Amžius



Vieša
Socialinės reklamos poveikis visuomenei
Tyrimas apie socialinės reklamos poveikį visuomenei. Tikslas - išsiaiškinti, ar socialinė reklama yra pastebima, veiksminga ir kaip ji veikia visuomenę. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Tad tikimės nuoširdžių Jūsų atsakymų, kurie padės objektyviai įvertinti tiriamą problemą. Ačiū už Jūsų atsakymus!
Išsilavinimas
Kokios yra teigiamos socialinės reklamos savybės?
Šeimyninė padėtis
Lytis
Ar dažnai pastebite socialinę reklamą?
Kur dažniausiai susiduriate su socialine reklama?
Kuo Jus sudomino paskutinė matyta socialinė reklama?
Apie ką buvo ta reklama?
Ar socialinė reklama padeda spręsti socialines problemas?
Kokias visuomenės problemas vaizduojančios socialinės reklamos Jums įsimintiniausios?
Kokioms socialinėms problemoms reikėtu skirti daugiausiai dėmesio?
Kokiomis priemonėmis socialinė reklama lengviausiai ir efektyviausiai pasiekia adresatą?
Kas daro socialinę reklamą efektyvią?
Kokios yra neigiamos socialinės reklamos savybės?
Kaip socialinė reklama paveikia visuomenę?
Kokie turėtų būti socialinės reklamos tikslai?
Ar pakanka socialinių reklamų Lietuvoje?
Rezultatų analizė
X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.
Anketos statistika
Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
Šiandien | Viso | |
---|---|---|
Peržiūrėjimų | 0 | 1210 |
Atsakymų | 0 | 10 |