Socialinės reklamos poveikis visuomenei

Gerbiami respondentai, VGTU šiuo metu atlieka socialinės reklamos poveikio visuomenei tyrimą. Šiuo tyrimu mes siekiame nustatyti visuomenės požiūrį. Gauti rezultatai bus naudojami apibendrintai. Respondentams garantuojamas atsakymų anonimiškumas. Pildydami anketą pažymėkite labiausiai tinkantį(-čius) atsakymą(- us).
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis :

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Ar žinote, kas yra socialinė reklama?

Ar socialinė reklama skiriasi nuo įprastos reklamos?

Kaip manote, ar socialinė reklama yra veiksminga?

Ar socialinės reklamos yra pakankamai?

Kaip manote, ar socialinės reklamos efektyvumas atitinka leidėjų tikslus?

Kaip manote, kokia socialinės reklamos paskirtis?

Kita

Kaip manote, ar socialinė reklama gali keisti tarpasmeninius santykius?

Kokio pobūdžio socialinę reklamą Jūs laikote nepriimtiną viešam rodymui?

Kaip vertinate šokiruojančio tipo socialines reklamas?

Kaip manote ar Lietuvoje rodomos socialinės reklamos šokiruoja?

Kaip manote, ar vaikai geba suvokti socialinę reklamą?

Kaip vertinate šokiruojančio tipo socialinių reklamų poveikį vaikams?

Kaip manote, ar socialinės reklamos Lietuvoje skiriamos ir vaikams?

Jūsų nuomone, socialinė reklama (galimi keli variantai):

Ar vadovaujatės socialine reklama?