Socialinės reklamos poveikio analizė

Gerb. Respondente, Esu TTVAM paskutinio kurso, reklamos vadybos studentė. Šiuo metu rašau diplominį darba ir darau tyrimą apie socialinę reklamą. Šia apklausa noriu išsiaiškinti, kaip naudojant specialius poveikio elementus ir būdus sustiprinti socialinės reklamos poveikį vartotojiems. Gauti duomenys bus panaudoti baigiamajam bakalauro darbui rengti. Būsiu dėkinga už išsamius atsakymus ir išreikštą asmeninę nuomonę. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Ačiū už Jūsų atsakymus!

1. Jūsų lytis

2. Jūsų amžius

3. Ar žinote kas yra socialinė reklama?

4. Ar Jums yra tekę matyti/girdėti socialinę reklamą?

5. Ar atkreipiate dėmesį į socialinės reklamos turinį?

6. Kuo Jus sudomino paskutinė matyta socialinio pobūdžio reklama?

7. Ar socialinė reklama padeda spręsti socialines problemas?

8. Kiek socialinė reklama gali pakeisti žmonių elgesį?

9. Kokiomis priemonėmis efektyviausiai pasiekiamas adresatas?

10. Kokios yra teigiamos socialinės reklamos savybės?

11. Kokios yra neigiamos socialinės reklamos savybės?

12. Kaip Jus veikia socialinė reklama?

13. Ar socialinė reklama galėtų pakeisti (pakeitė) Jūsų požiūrį ar įpročius?

14. Ar Jums atrodo, kad socialinių reklamų yra pakankamai?

15. Kaip Jus veikia ši įtaigi socialinė reklama "Rezervuota girtiems" ?

15. Kaip Jus veikia ši įtaigi socialinė reklama "Rezervuota girtiems" ?

16. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

16. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

17. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

17. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

18. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

18. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

19. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

19. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

20. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

20. Kaip Jus veikia ši socialinė reklama?

21. Kaip Jūs vertinate socialinę reklamą Lietuvoje?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą