SOCIALINĖS REKLAMOS AKTUALUMAS VISUOMENEI
Mielas respondente,
Šia anketa siekiame sužinoti Jūsų nuomonę apie socialinę reklamą Lietuvoje ir jos efektyvumą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Anketa yra visiškai anonimiška. Atsakymo variantą pažymėkite varnele arba įrašykite atsakymą į tam skirtą vietą.
Dėkojame už Jūsų atsakymus.
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
- 21
- 24
- 20
- 24
- 25
- 22
- 29
- 23
- 23
- 22
Jūsų šeimyninė padėtis:
Ar atkreipiate dėmesį į socialinę reklamą?
Kuriose vietose pastebite socialinę reklamą? (Galimi keli atsakymai)
Ar įsimenate reklamą?
Ar socialinėse reklamose rodomos problemos atitinka tikrovę?
Kokiai problemai spręsti, Jūsų nuomone, socialinė reklama labiausiai reikalinga? (Galimi keli atsakymai)
Kokiai problemai spręsti, Jūsų manymu, skiriama per mažai reklamos? (Galimi keli atsakymai)
Ar socialinė reklama padeda spręsti visuomenines problemas?
Į ką nukreipta socialinė reklama yra veiksmingiausia? (Galimi keli atsakymai)
Kaip manote, ar socialinė reklama padeda spręsti problemas?
Kaip manote, ar socialinės reklamos gaunate pakankamai?
Ar socialinė reklama nėra tik mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas?
Ar Jūsų namuose auga vaikai iki 18 metų?
Jeigu atsakėte teigiamai į 15tą klausimą, ar manote, kad Lietuvoje kuriama socialinė reklama tinkama žiūrėti vaikams?
Kokia reklama Jūsų vaiką paveikė neigiamai?
- -
- Jokia
Ar manote, kad reklamas, kuriose rodomas smurtas, svaigalai reikėtų rodyti po 21valandos?
Kaip manote, ar socialinė reklama pakankamai atkreipia į save dėmesį?
Ką socialinėje reklamoje siūlytumėt pakeisti ir kodėl?
- daryti labiau sokiruojancia ir tiksliai kreiptis i vartotoja
- -
- nezinau :)
- Viskas gerai, socialines reklamos Lietuvoje idomios ir gerai isimenancios
- Daugiau jos reikia
- turi buti kuo realesnes ir ziauresnes reklamos kad sukrestu ziurova
- daugiau isradingumo, kad ilgiau isliktu atmintyje. galbut viral marketingo...
- daugiau jos turetu buti mokyklose
- Reklamos buda
- Manau reklamos turėtų būti labiau drastiškos, kad visuomenė gautų lengvą šoką ir atsipeikėtų, bent jau reklamos metu, taip reklamą būtų lengviau prisiminti.