zilvis8ViešaŽymėsasmeninėsPraneštiPraneštaSocialines reklamosLabai reikalinga Jusu pagalba tiriant socialiniu programu efektyvuma. Anketos uzpildymui uztruksite ~3 min.1. Ar išskiriate socialines reklamas iš kitų tipų reklamų?TaipNeNežinau2. Ar prisimintumėte bent vieną konkrečią socialinę reklamą?Taip, daugiau nei vienąTaip, bent 1NeNežinau3. Kur dažniausiai pastebite socialines reklamas? (Galimi keli variantai)TVRadijasLauko reklamaInternetasSpaudaVidaus reklamaKiturNepastebiu4. Kas labiausiai patraukia dėmesį socialinėse reklamose?ŠūkiaiInformacija, pateikti faktaiVisuomenei žinomi žmonėsŠokiruojantys piešiniai, nuotraukosKita5. Kaip manote, ar Jums daro įtaką Lietuvoje demonstruojamos socialinės reklamos?TaipTurbūt taipGreičiausiai neNeNežinau6. Kaip manote, ar Lietuvoje demonstruojamos socialinės reklamos daro įtaką likusiems aplinkiniams?TaipTurbūt taipGreičiausiai neNeNežinau7. Ar esate matęs/girdėjęs socialinės programos „STOP karui keliuose” reklamą?TaipNesu tikrasNe8. Kur būtent pastebėjote minėtąją reklamą? (Galimi keli variantai)TVRadijasInternetasLauko reklamaVidaus reklamaSpaudaGirdėjau iš kitųKiturNesu matęs šios reklamos9. Ar vairuojate automobilį?Taip, daugiau nei 10 metųTaip, daugiau nei 5 metųTaip, daugiau nei 2 metųTaip, daugiau nei 1 metusTaip, mažiau nei 1 metusNevairuoju, bet planuoju vairuotiNevairuoju, ir neplanuoju vairuoti10. Ar dažnai pažeidžiate kelių eismo taisykles (net ir smulkias)?DažnaiKartaisRetaiLabai retaiNiekada11. Tai darote, nes:Kartais tiesiog užsimirštuDažniausiai tai darau sąmoningai, dėl rimtų priežasčiųNesureikšminu taisyklių laikymosi, jei tai ne itin pavojingaNes taip daro daugumaNes taip patogiauKita12. Ar esate patekęs į autoįvykį? (galimi keli ats.)Taip, vairavau ir buvau kaltas dėl įvykioTaip, vairavau ir nebuvau kaltas dėl įvykioTaip, buvau pėstysis, ir buvau kaltas dėl įvykioTaip, buvau pėstysis ir nebuvau kaltas dėl įvykioTaip, bet buvau tik keleivisNe13. Ar reklama „STOP karui keliuose” privertė Jus susimąstyti apie neatsargaus vairavimo pasėkmes?TaipNesu tikrasNe14. Ar minėtoji socialinės programos reklama privertė atkreipti dėmesį į savo/kitų elgesį kelyje?TaipNesu tikrasNe15. Ar pastebėję minėtą socialinę reklamą pakeitėte savo elgesį/įpročius kaip eismo dalyvis?TaipNesu tikrasNe16. Ar esate matęs kitas socialines reklamas (lietuviškas ar kitų šalių), skirtas eismo dalyviams?TaipNeNeprisimenu17. Jei taip, ar jos atkreipė Jūsų dėmesį į eismo dalyvių elgesį?TaipNesu tikrasNe18. Kuris veiksnys labiausiai įtakoja Jūsų kaip eismo dalyvio elgesio keitimą /nekeitimą? (Keli ats)Administracinė atsakomybė (finansine išraiška)Administracinė atsakomybė (galimas areštas)Socialinė atsakomybė (galimų pasėkmių įvertinimas)Baudžiamoji atsakomybėSocialinės reklamosPažįstamų pastabos elgesio metu)Kitos19. Kuris iš paminėtų variantų, Jūsų nuomone, socialinę reklamą paverstų efektyvesne? (Keli ats.)Padidintas rodymo dažnumas/paplitimasReklamos patrauklumasLengvesnis įsiminimasŠokiruojantis įspūdisKitasJūsų lytis:VyrasMoterisJūsų amžius:iki 2021-2526-3535-50Daugiau nei 50Jūsų išsilavinimas:VidurinisŠiuo metu studijuojuAukštasis neuniversitetinisAukštasis universitetinisKitasRastos klaidos