Socialinė reklama Lietuvoje

Šios anketos tikslas - išsiaiškinti, kokia yra socialinės reklamos padėtis Lietuvoje vartotojų akimis. Taip pat atrasti esamos situacijos priežastis bei sprendimus.
Ką keistumėt Lietuvoje esančioje socialinėje reklamoje?
nieko
nieko, tik galetu jos buti daugiau
manyciau socialines reklamos padetis lietuvoje nuolat gereja, socialines reklamos darosi wis labiau pastebimos ir geresnes
nereiktu gasdinti ir gedinti
Ji turetu buti profesionalesne ir apimti daugiau sriciu (pvz ekologija)
daugiau demesio skirciau tevystes, motinystes, ir apskritai seimyninems problemoms
nezinau
Paprasčiausiai jos reikia daugiau
manau jos galėtų būti daugiau. ji galėtų reklamuoti daugaiu socialinėms problemoms spręsti skirtų renginių ar kitų naudingų dalykų, nes to trūksta. vien tik reklama problemų taip pat neišspręs.
Tikrai negaleciau kazko tokio ivardinti...
Jos turetu buti daugiau
Socialines reklamos konkursai - ir eksponuojami geriausi kuriniai. Siuo metu socialine reklama daznai uzima tuscius ir nenaudojamus stendus - del to ji daroma pigi, kad tik uzimtu stenda.
daugiau padet zmonem...
NZN
Reklamoje, kai jos isvis veik nera, noreciau kad jos butu. Sakydamas nera turiu omeny liginant su sioje srityje pazengusiomis uzsienio valstybemis.
nieko
daugiau dziaugsmo reklamose reiketu
Keisčiau iš esmės pačią koncepciją - psaamdyčiau profesionalus, kurie tą darbą išmano. Pasimokyčiau socialinės reklamos iš Vokiečių, Danų, Islandų ...
nezinau
nekeisčiau, tačiau reklamos turėtų būti daug daugiau, kad ji darytų poveikį visuomenėje.
didinčiau jos apimtis, bent jau santykiu 1:3 (social:komerc)
pagal galimybes plesciau
visu pirma pati jos pateikima, t.y. dabr ji yra beveik nepastebima. ji yra, bet jos nesimato. todel greiciausiai ji buna neveikli.
daugiau target grupes akcentavimo reklamoje
Keisčiau kūrybinę, vizualinę sritis, tobulinčiau geros idėjos pateikimą.
Jai turetu buti skiriama daugiau demesio. Nes siuo metu socialines reklamos plakatai retai buna patrauklus.
Manau,reiktu keisti versloviu poziuri i soc.reklamos verte ne tik visuomenei, bet it ju paciu populiarinimui, ju paciu ivaizdzio didinimui. Daugiau Lt - daugiau kokybiskesnes soc.reklamos.
reiketu jos daugiau, bet dar daugiau reiketu kai kieno veiksmu