Smulkių siuntų įmonės ir jų darbas

Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos transporto logistikos trečio kurso studentų parengta anketa apie smulkias siuntas gabenančias įmones. Šios anketos tikslas išsiaiškinti visuomenės nuomonę apie smulkių siuntų gabenimo verslu užsiimančias įmones, tokių įmonių plėtros galimybes. Anketos duomenys nebus viešinami, anketa anoniminė.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar jums yra tekę girdėti apie smulkių siuntų gabenimo įmones?

2. Ar naudojotės smulkias siuntas gabenančių įmonių paslaugomis?

3. Ar esate siuntę siuntinį?

4. Ar esate gavę siuntinį?

5. Kelių smulkių siuntų gabenimo įmonių paslaugomis jums teko naudotis per pastaruosius metus?

6. Prašome išranguoti svarbiausius kriterijus renkantis siuntų gabenimo įmonę, kai 1 – pats svarbiausias kriterijus, o 5 – pats nesvarbiausias.

12345
Pristatymo greitis
Pristatymo kaina
Pristatymo vietovės (pristatymas į mažiau žinomas ar sunkiau privažiuojamas/randamas vietoves)
Prekinis ženklas (įmonės žinomumas, atsiliepimai)
Aptarnavimas (įmonės personalo elgesys su klientais, lengvas susisiekimas su įmonės personalu)

7. Ar buvote patenkinti paskutinės siuntų gabenimo įmonės paslaugomis?

8. Jei į 7 klausimą atsakėte b) arba c), parašykite kokios paslaugos nepateisino jūsų lūkesčių? (galimi keli atsakymų variantai)

9. Jeigu „Lietuvos paštas“ yra vertinamas 100 taškų kai kalbame apie smulkių siuntų įmonių patikimumą ir siuntų saugumą, tai kiek taškų gautų kiekviena iš paminėtų įmonių, jei lygintumėte šios įmonės patikimumą ir siuntų saugumą su kitomis įmonėmis?

1009080706050403020100
DHL Lietuva
DPD Lietuva
Kautra
TNT

10. Įvertinkite kiek svarbūs yra žemiau pateikti kriterijai steigiant smulkių siuntų gabenimo įmones.

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Unikalių paslaugų pasiūla
Geresnis kainos ir kokybės santykis
Pristatymo vietovių plėtra

11. Prašome nurodyti, kiek pritariate šiems teiginiams

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Už greitesnį pristatymą privalu mokėti didesnę kainą
Mandagus aptarnavimas būtinas kiekvienos įmonės bruožas
Siuntiniai reikalaujantys daugiau priežiūros turi būti transportuojami už didesnę kainą
Už sutarto pristatymo termino nesilaikymą įmonė privalo kompensuoti žalą klientui

12. Kokiu būdu dažniausiai užsisakote paslaugas?

13. Ar naudojotės siuntų automatais „LP Express“ ar „Omniva“?

14. Jeigu į 13 klausimą atsakėte a), tai kuris iš šių automatų, jūsų manymu, yra kokybiškesnis?

15. Jūsų lytis

16. Jūsų amžius

17. Šio metu jūs (galimi keli atsakymų variantai):