SLAUGYTOJŲ PROFESIJOS PASIRINKIMĄ LĖMUSIŲ VEIKSNIŲ IR MOKYMOSI MOTYVACIJOS SĄSAJOS

Gerb. respondente,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos IV kurso studentė Eglė Vaitkienė. Atlieku tyrimą kurio tikslas yra nustatyti slaugos studentų, slaugytojų profesijos pasirinkimą lėmusių veiksnių ir mokymosi motyvacijos sąsajas.

Visi tyrime pateikiami klausimai yra uždaro tipo, su nurodytais atsakymų pasirinkimo variantais. Prie kiekvieno klausimo pasirinkite Jums tinkamiausią atsakymą jį pažymėdami. Pildymo trukmė iki 20 min.

Tyrimo metu gauti duomenys konfidencialūs ir anoniminiai, todėl tyrime Jūs neturite nurodyti savo vardo ir pavardės.

Prašau perskaitykite kiekvieną teiginį ir kryželiu X pažymėkite Jums labiausiai tinkantį variantą.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų gyvenamoji vieta:

5. Šiuo metu Jūs:

Jei šiuo metu Jūs studijuojate bendrosios praktikos studijų programą, pereikite prie anketos dalies „Slaugytojų profesijos pasirinkimo sprendimai“ 

6. Jūsų darbo stažas:

SLAUGYTOJŲ PROFESIJOS PASIRINKIMO SPRENDIMAI. Šioje skalėje pateikti teiginiai, kuriais siekiama nustatyti Jūsų nuomonę apie slaugos profesijos pasirinkimo sprendimus.

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1. Visada norėjau būti slaugytoja (-as)
2. Manau, kad slauga yra mano asmenybę atitinkantis darbas
7. Aplinkiniai sako, kad būsiu gera slaugytoja (-as)
3. Visada norėjau padėti žmonėms
10. Neturėjau kito pasirinkimo, kaip tik tapti slaugytoja (-u)
4. Norėjau dirbti tokį darbą, kuriame galėčiau atsiskleisti
5. Manau, kad slauga yra gera karjeros galimybė
13. Aš negaliu dirbti kito darbo, išskyrus slaugą
6. Norėjau įstoti į kitą medicinos sritį, bet negalėjau
8. Pasirinkau slaugą, nes maniau, kad tai bus populiari profesija
9. Slaugytoja (-as) yra žmonių akyse gerbiama profesija
11. Manau, kad slaugos srityje visada bus darbo
12. Slaugoje mokamas didelis darbo užmokestis
14. Manau, kad galiu būti lyderė/-is slaugos srityje.
15. Slauga yra tinkamas darbas mano šeimai ir man pačiai/-iam
16. Patrauklios darbo sąlygos slaugoje
17. Manau, kad tai profesija, kuri atitinka mano poreikius

SLAUGYTOJŲ PROFESIJOS PASIRINKIMĄ LĖMĘ VEIKSNIAI. Šioje skalėje pateikti teiginiai, kuriais siekiama nustatyti Jūsų nuomonę apie slaugos profesijos pasirinkimą lėmusius veiksnius.

Visiškai nesutinkuNesutinku Nei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1.1. Turiu šeimos narį/-ę, pasirinkusį/-ią slaugos profesiją, kas turėjo įtakos mano pasirinkimui
1.2. Mano tėvai paskatino rinktis slaugos profesiją
1.3. Mano tėvai privertė mane rinktis slaugos profesiją
1.4. Dauguma mano draugų pasirinko medicinos studijas
1.5. Galimybė dirbti kartu su šeimos nariais, dirbančiais slaugoje, buvo lemiamas veiksnys pasirenkant slaugos profesiją
1.6. Slaugos srities specializacija tinka tiek vyrams, tiek moterims
1.7. Slaugytojo profesija yra priskiriama prie patikimiausių ir visuomenėje gerbiamų profesijų
1.8. Mane traukia slaugytojų profesijos prestižas ir įvaizdis visuomenėje
2.1. Slaugos profesija buvo mano svajonė nuo vaikystės
2.2. Mėgstu iššūkius ir darbą įvairiose nenumatytose situacijose
2.3. Esu smalsi/-us, domiuosi moksliniais tyrimais ir svarstau galimybę siekti daktaro laipsnio
2.4. Mano asmeninė (kaip paciento/-ės, lankytojo/-os) patirtis sveikatos priežiūros įstaigose sustiprino mano norą padėti kitiems
2.5. Savo slaugytojos/-o darbu siekiu teigiamų pokyčių žmonių gyvenime
2.6. Ši profesija leidžia ugdyti gerus bendravimo įgūdžius ir pozityvius santykius su kitais
2.7. Nebuvau priimta/-as į kitos medicinos studijas, todėl pasirinkau slaugytojos/-o profesiją
3.1. Slaugytojų atlyginimas palyginti su kitomis sritimis yra konkurencingas
3.2. Tai stabili ir saugią ateitį užtikrinanti profesija, su minimalia rizika likti bedarbiu/-e
3.3. Slaugos diplomas suteikia galimybę dirbti visame pasaulyje
4.1. Lankstus darbo grafikas
4.2. Laisvė pasirinkti specializaciją yra patrauklus slaugytojo profesijos aspektas
4.3. Turiu ambicijų savo profesinėje karjeroje pasiekti aukštesnį lygį
4.4. Slaugytojai turi galimybę gana lengvai pakeisti darbą

MOKYMOSI MOTYVACIJA. Šioje skalėje pateikti teiginiai, kuriais siekiama nustatyti Jūsų mokymosi motyvaciją. Įvertinkite savo mokymosi motyvaciją studijų metu ir/ar tęstinių mokymų metu.

Visiškai nesutinkuNesutinku Nei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1. Man labiau patinka kurso medžiaga, kuri man tikrai kelia iššūkius, todėl galiu išmokti naujų dalykų
2. Man labiau patinka kurso medžiaga, kuri sužadina mano smalsumą, net jei ją sunku išmokti
3. Paskaitų/ mokymų metu turiu tikslą kuo geriau suprasti dėstomo dalyko turinį
4. Kai turiu galimybę renkuosi kurso užduotis, iš kurių galiu mokytis, net jei jos negarantuoja gero įvertinimo
5. Mane labiausiai tenkina geras įvertinimas mokomajame dalyke
6. Man visada svarbu, kad bendras visų besimokančiųjų įvertinimas būtų aukštas
7. Jei galiu, noriu gauti geresnius įvertinimus nei kiti studijuojantys
8. Noriu gerai pasirodyti mokomojoje grupėje, nes man parodyti savo sugebėjimus savo šeimai, draugams, darbdaviui ar kitiems
9. Manau, kad tai, ką išmokau paskaitų/ mokymų metu, galėsiu panaudoti kituose dalykuose/ mokymuose
10. Man svarbu išmokti dėstomą medžiagą būtent toje grupėje kur jis dėstomas/ mokomas
11. Mane labai domina mokomojo dalyko turinys
12. Manau, kad dėstoma medžiaga man naudinga profesinėje veikloje
13. Man patinka dėstomo dalyko tema
14. Man labai svarbu suprasti dėstomo dalyko/kurso temą
15. Jei mokysiuosi tinkamais būdais, tada galėsiu išmokti dėstomo dalyko medžiagą
16. Aš pats kaltas/-a, jei neišmokau dėstomo dalyko medžiagos
17. Jei pakankamai stengsiuosi, suprasiu dėstomo dalyko medžiagą
18. Jei nesuprantu dėstomo dalyko medžiagos, tai reiškia, kad per mažai stengiuosi
19. Tikiu, kad dėstomo dalyko įvertinimas bus puikus
20. Esu tikras/-a, kad galiu suprasti sunkiausią medžiagą, pateiktą dėstomo dalyko skaitiniuose
21. Esu įsitikinęs/-usi, kad galiu suprasti pagrindines dėstomo dalyko sąvokas
22. Esu įsitikinęs/-usi, kad galiu suprasti sudėtingiausią dėstomo dalyko dėstytojo pateiktą medžiagą
23. Esu įsitikinęs/-usi, kad galiu puikiai atlikti dėstomo dalyko užduotis ir testus
24. Tikiuosi gerai pasirodyti per šį dėstomą dalyką mokomojoje grupėje
25. Esu tikras/-a, kad galiu įvaldyti dalyko paskaitos/ mokymo metu mokomus įgūdžius
26. Atsižvelgiant į dėstomo kurso sudėtingumą, dėstytoją ir mano įgūdžius, manau, kad šiam dalyke man seksis gerai
27. Kai laikau testą, galvoju, kaip man sekasi prastai, palyginti su kitais
28. Laikydamas/-a testą galvoju apie dalykus kitose testo dalyse, kurių negaliu atsakyti
29. Atlikdamas/-a testus galvoju apie nesėkmės pasekmes
30. Laikydamas/-a egzaminą jaučiuosi nemaloniai, esu nusiminęs/-usi
31. Laikydamas/-a egzaminą jaučiu, kaip greitai plaka širdis

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų sugaištą laiką.


Eglė Vaitkienė, [email protected]