SKUBIOSIOS MEDICINOS PAGALBOS SLAUGOS SPECIALISTŲ EMPATIJOS SUVOKIMAS

Gerbiami tyrimo dalyviai,

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, Sveikatos mokslų fakulteto, Bendrosios praktikos slaugos studijų programos IV kurso studentė Kornelija Budreckytė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti skubiosios medicinos pagalbos slaugos specialistų empatijos suvokimą.

Dalyvavimas tyrime yra savanoriškas ir anonimiškas, o surinkti duomenys yra konfidencialūs ir bus naudojami tik mano baigiamajame darbe. Klausimyno pildymas truks ne daugiau nei 10 minučių. 

Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Dėkoju už atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius: ✪

3. Jūsų išsilavinimas: ✪

4. Jūsų darbo patirtis skubios medicinos pagalbos skyriuje: ✪

5. Kaip Jūs suvokiate empatiją? Pažymėkite ties kiekvienu teiginiu Jums labiausiai tinkamą atsakymo variantą. ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
5.1. Manau, kad empatija yra svarbus veiksnys pacientų gydyme.
5.2. Stengiuosi suprasti, ką emociškai išgyvena mano pacientai.
5.3. Sveikatos priežiūros specialistui sunku žvelgti į dalykus iš pacientų perspektyvos.
5.4. Pacientai jaučiasi geriau, kai sveikatos priežiūros specialistai supranta jų jausmus.
5.5. Stengiuosi įsivaizduoti save pacientų vietoje teikdamas pagalbą.
5.6. Pacientų ir jų šeimų emocinės būsenos supratimas yra labai svarbus.
5.7. Sveikatos priežiūros specialistai neturėtų leisti, kad stiprūs asmeniniai ryšiai su pacientais paveiktų jų sprendimus.
5.8. Manau, kad emocijoms nėra vietos gydymo ir slaugos sprendimų priėmimo procesuoe.
5.9. Manau, kad pacientų jausmų ir jų ligos emocinio poveikio supratimas padeda man teikti geresnę priežiūrą.
6.10. Nebūtina suprasti pacientų jausmų, kol rūpinamės jų fizinė sveikata.

6. Kokie slaugytojo santykiai su pacientu yra empatiški? Pažymėkite ties kiekvienu teiginiu Jums labiausiai tinkamą atsakymo variantą. ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
6.1. Užtikrinti, kad pacientas jaustųsi ramiai (draugiškas ir šiltas bendravimas su pacientu, pagarbus elgesys su pacientu; elgesys ne šaltas ar šiurkštus).
6.2. Leisti pacientui išsamiai papasakoti savo istoriją (skirti pakankamai laiko pacientui visiškai apibūdinti savo ligos istoriją savo žodžiais, jo/jos nepertraukiant ar nenukreipiant dėmesio).
6.3. Atidžiai klausytis (atidus dėmesys tam, ką pacientas sako; nežiūrėjimas į užrašus ar kompiuterį, kol jis/ji kalba).
6.4. Visapusiškai suprasti paciento rūpesčius (parodyti, kad tiksliai supratau jo/jos rūpesčius; nieko nepamirštant ar nenuvertinant).
6.5. Parodyti rūpestį ir užuojautą (rodyti nuoširdų susirūpinimą; nebūti abejingam ar atsiribojusiam).
6.6. Būti pozityviam (turėti teigiamą požiūrį ir nuostatą; būti sąžiningam, bet ne neigiamai nusiteikusiam dėl jo/jos problemų).
6.7. Aiškiai paaiškinti dalykus (visiškai atsakyti į jo/jos klausimus, aiškiai paaiškinti, suteikti tinkamą informaciją).