Skrydžių bendrovių ir Air LITUANICA bendrovės paslaugas naudojančių žmonių apklausa

Gerb. Respondente, Nuoširdžiai prašome atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Anketa skirta surinkti duomenis bei atlikti analizę apie žmonių  naudojimąsi skrydžių bendrovės Air LITUANICA paslaugomis. Ši anketa anoniminė. Tyrimą atlieka Vilniaus Kolegijos verslo vadybos fakulteto įstaigų administravimo studijų programos I kurso studentai Gerda Balkytė, Laurynas Marmakas, Ana Macionytė, Gabrielė Avinaitė. Tyrimo rezultatai bus panaudoti Ekonomikos statistikos savarankiškam darbui. Dėkojame už jūsų atsakymus!

Pic
18. Kokias problemas pastebite skrydžio metu ? Įrašykite
-
Nekokybiskas maistas
-
Nepastebejau jokiu.
Labai daug keliauju ir retai tenka nusivilti Air Lituanica paslaugomis. Taciau esu visiskai nusivyles pirmos klases aptarnavimo kokybe. Stiuardeses atrodo pavargusios, neisimiegojusios, ir paprasius pasiulyti atsipalaidavimo priemones (muzika arba filmus) daznai tenka isgirsti Justin Bieber'io dainas ir matyti susiraukusius veidus. Labai nemalonu.
Problemu neiskilo
Nera ka veikti
Neiskilo jokiu.
Jokių
Nepastebejau jokiu, viskas labai patiko.
Tikrai nematau jokiu problemu.Viskas tikrai saunu :)
Nepastebiu nes neskraidau.
Jokiu viskas patinka
Jokiu
Nepatogu sedeti, neper geriausias aptarnavimas.
Nepatogu
Nepatogumai.
Jokiu
Turbulencija, ilgos keliones
Baisu :D
-
nepastebėjau
jokiu
Per ilgas įlaipinimo laikas.
Problemų neiškilo