Skaitmeninių žaidimų kultūra ir jų poveikis jaunimo elgsenai

Dėkojame už dalyvavimą šiame tyrime! Šiuolaikiniai skaitmeniniai žaidimai tapo neatsiejama jaunimo kasdienybės dalimi, daro įtaką socialiniams ryšiams, mokymosi procesams ir emocinei gerovei. Šio klausimyno tikslas – išsamiai ištirti, kaip skaitmeniniai žaidimai veikia 12–18 metų jaunimo socialinius santykius, mokymosi rezultatus ir emocinę būseną, bei įvertinti tėvų vaidmenį ribojant žaidimų laiką. Klausimyną sudaro 25 uždari, Likerto skalės ir atviri klausimai. Jūsų atsakymai bus naudojami tik moksliniams tyrimams ir yra visiškai anonimiški. Klausimyno užpildymas užtruks apie 6–8 minutes.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Koks jūsų amžius?

2. Kokia jūsų lytis?

3. Kurioje Lietuvos vietovėje gyvenate?

4. Ar turite savo asmeninį kompiuterį arba nešiojamąjį?

5. Kurioje klasėje mokotės?

6. Kaip dažnai žaidžiate skaitmeninius žaidimus?

7. Kiek valandų per dieną vidutiniškai skiriate žaidimams?

8. Kokio tipo žaidimus dažniausiai žaidžiate? (Pažymėkite iki 3)

9. Ar žaidžiate daugiau vienas ar su kitais žaidėjais?

10. Kokiu įrenginiu dažniausiai žaidžiate?

11. Kaip žaidimai paveikė jūsų bendravimą su draugais?

12. Ar per žaidimus susipažinote su naujais žmonėmis?

13. Ar žaidimai pakeitė jūsų socialinio gyvenimo aktyvumą?

14. Kaip žaidimai veikia jūsų mokymosi rezultatus?

15. Ar žaidimai trukdo mokytis?

16. Ar naudojate žaidimus kaip mokymosi pagalbą (pvz., edukaciniai žaidimai)?

17. Kaip dažnai atidėliojate mokslą dėl žaidimų?

18. Ar žaidimai padeda lavinti loginį mąstymą?

19. Kaip žaidimai veikia jūsų nuotaiką?

20. Ar po smurtinių žaidimų jaučiatės agresyvesni?

21. Ar žaidimai padeda atsipalaiduoti?

22. Ar jaučiatės priklausomi nuo žaidimų?

23. Ar žaidimai kelia nerimą ar stresą?

24. Ar tėvai riboja žaidimų laiką?

25. Kaip tėvai vertina žaidimus?