Skaitmeninių paslaugų plėtra UAB "Gintarinė vaistinė" pavyzdžiu

Gerb. respondente,

Esu Vytauto Didžiojo Universiteto studentas Povilas Babarskas ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti ir įvertinti pacientų požiūrį į UAB „Gintarinė vaistinė“ skaitmeninių paslaugų teikimą. Anketa yra anoniminė, visi tyrimo metu surinkti duomenys yra konfidencialūs ir atsakymai bus naudojami tik apibendrintai.

Prašome Jūsų atidžiai užpildyti anketą, nes Jūsų atsakymai yra labai svarbūs.

Ačiū už atsakymus!

 

Skaitmeninės paslaugos – tai nuotoliniu būdu teikiamos paslaugos, tokios kaip pardavimas, konsultavimas, informacijos teikimas, telemedicinos paslaugos ir kt. Teikiant nuotolines telemedicinos paslaugas, tekstu, garsu, vaizdu ar kitu reikiamu pavidalu perduodami  duomenys bei informacija ir taip vykdomas paslaugų teikimas, pacientai yra konsultuojami nuotoliniu būdu. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Kaip dažnai lankotės vaistinėje?

4. Ar Jums tekę girdėti apie vaistinių telemedicinos paslaugų teikimą, kai sveikatos priežiūros paslaugas galima gauti neišėjus iš namų? Pavyzdžiui, įsigyti prekes, pasikonsultuoti su vaistininku telefonu arba per internetą?

5. Iš kokių informacinių šaltinių Jūs sužinojote apie vaistinių teikiamas telemedicinos paslaugas? (Galimi keli atsakymo variantai)

6. Kokie funkcionalumai Jus paskatintų naudotis skaitmeninėmis sveikatos priežiūros paslaugomis? (Galimi keli atsakymo variantai)

7. Kokiomis skaitmeninėmis sveikatos priežiūros paslaugomis Jums teko naudotis? (Galimi keli atsakymo variantai)

8. Kaip vertinate sveikatos priežiūros paslaugų teikimą, taikant telemedicinos priemones?

9. Kaip manote, kokiems pacientams nuotolinės sveikatos priežiūros priemonės yra aktualiausios? (galimi keli atsakymo variantai)

10. Kokie rizikos veiksniai Jus paskatintų nesinaudoti telemedicinos paslaugomis?

11. Ar Jums teko savarankiškai naudotis skaitmeninėmis sveikatos priežiūros paslaugomis?

12. Kokiomis su sveikatos priežiūra susijusiomis skaitmeninėmis paslaugomis naudojatės dažniausiai ?

13. Kaip manote, ar skaitmeninių paslaugų plėtra pagerintų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę?

14. Jūsų nuomone, ar nuotoliniu būdu teikiamos paslaugos yra geriau pasiekiamos nei teikiamos kontaktiniu būdu?

15. Kurį paslaugos variantą Jūs geriau pasirinktumėte esant vienodoms galimybėms?

17. Kaip manote, kokie yra skaitmeninių paslaugų privalumai? Pažymėkite visus Jūsų nuomone tinkančius atsakymus:

16. Kas Jus paskatintų naudotis skaitmeninėmis vaistinių teikiamomis paslaugomis?

18. Kaip manote, kokie yra skaitmeninių paslaugų trūkumai? Pažymėkite vieną ar kelis Jūsų nuomone tinkančius atsakymus:

19. Iš kokių reklaminės sklaidos priemonių dažniausiai sužinote apie vaistinėse vykstančias akcijas ir jų siūlomus produktus?

20. Kokie funkcionalumai palengvintų naudojimąsi skaitmeninėmis paslaugomis? (galimi keli atsakymo variantai)

21. Kas Jus paskatintų pakartotinai pasinaudoti teikiamomis paslaugomis?

22. Kokių funkcionalumų pasigendate naudodamiesi skaitmeninėmis paslaugomis? (galimi keli atsakymo variantai)

23. Naudodamiesi skaitmeninėmis paslaugomis, kuriuo įrenginiu naudojatės dažniausiai?

24. Kokie veiksniai dažniausiai lemia, kad ne iki galo Jums pavyksta pasinaudoti paslauga?