SKAITMENINIO MARKETINGO SPRENDIMAI LIETUVOS MAISTO PREKIŲ PARDUOTUVIŲ TINKLŲ RINKOJE

Esu Vytauto Didžiojo Universiteto Verslo ir enterprenerystės magistrantūros programos studentas ir organizuoju tyrimą, kurio tikslas – įvertinti "Maxima" ir "Lidl" naudojamas skaitmeninio marketingo priemones ir ištirti jų poveikį vartotojams. Ši apklausa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Dėkoju už jūsų atsakymus bei skirtą laiką.

Skaitmeninis marketingas - marketingo strategijos, kuomet yra išnaudojami skaitmeniniai marketingo kanalai tikslinei auditorijai pasiekti. Pagrindiniai kanalai yra internetinės svetainės, socialinė medija, el.paštas, mobiliosios programėlės.

1. Kaip dažnai naudojatės skaitmeniniais kanalais (socialiniai tinklai, internetinės svetainės, mobiliosios programėlės, el.paštas)?

2. Kokiais skaitmeniniais kanalais naudojatės siekdami gauti informacijos apie maisto prekes, jų akcijas, naujienas? Įvertinkite kiekvieną atsakymo variantą skalėje, kur 5 reiškia – labai dažnai, o 1-niekada.

3. Kokios skaitmeninio marketingo priemonės jums daro didžiausią įtaką? Įvertinkite kiekvieną atsakymo variantą skalėje, kur 5 reiškia – labai efektyvi, o 1-labai neefektyvi.

4. Kokio formato reklama jums yra patraukliausia? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. jokia reklam nedomina
  2. Nesvarbu formatas, svarbu informatyvus turinys
  3. animuoti vaizdai
  4. Programeleje esantys pasiulymai
  5. spotify reklama
  6. televizijos reklama
  7. Garso adsai spotify
  8. Pažįstamų informacija
  9. Nesvarbu formatas, svarbu informatyvus turinys

5. Kiek jums svarbu yra prekybos tinklo „Maxima“ skelbiama skaitmeninė reklama renkantis, apsipirkimo vietą?

6. Kokiuose skaitmeniniuose kanaluose (pvz., socialiniai tinklai, internetinės svetainės, mobiliosios programėlės, el.paštas) dažniausiai pastebite „Maxima“ tinklo reklamas? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Televizija
  2. Nežiūriu reklamų
  3. Nestebiu
  4. Nepastebiu
  5. Tv
  6. Maximos nesteniu
  7. televizijoje
  8. televizija
  9. Televizijos reklamos
  10. Influnceriai
…Daugiau…

7. Kaip vertinate prekybos tinklo „Maxima“ el. pašto marketingą?

8. Kaip manote kodėl prekybos tinklo „Maxima“ el.pašto marketingas jums yra naudingas? Pasirinkite jums labiausiai tinkančius variantus.

9. Ar nuomonės formuotojų integracija su „Maxima“ tinklu jus skatina apsipirkti?

10. Kodėl nuomonės formuotojų bendradarbiavimas su „Maxima“ jums yra aktualus? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

11. Ar grafinė (vaizdinė reklama internete) „Maxima“ tinklo reklama daro įtaką jūsų sprendimui apsipirkti?

12. Kaip manote kodėl banerinė prekybos tinklo „Maxima“ reklama internetinėse svetainėse jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Parodo požiūrį į klientą.
  2. reklama yra įkyri

13. Kaip manote kodėl socialiniuose tinkluose esanti prekybos tinklo „Maxima“ reklama jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Soc tinkluose išvis maximos reklama neišlenda

14. Ar personalizuota reklama „Maxima“ prekybos tinklo programėlėje skatina jus naudotis specialiais pasiūlymais?

15. Kiek jums svarbu yra prekybos tinklo „Lidl“ skelbiama skaitmeninė reklama renkantis, apsipirkimo vietą?

16. Kokiuose skaitmeniniuose kanaluose (pvz., socialiniai tinklai, internetinės svetainės, mobiliosios programėlės, el.paštas) dažniausiai pastebite „Lidl“ tinklo reklamas? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Niekur
  2. Tv
  3. televizija
  4. Tv
  5. TV
  6. Niekur

17. Kaip vertinate prekybos tinklo „Lidl“ el. pašto marketingą?

18. Kaip manote kodėl prekybos tinklo „Lidl“ el.pašto marketingas jums yra naudingas? Pasirinkite jums labiausiai tinkančius variantus.

19. Ar nuomonės formuotojų integracija su „Lidl“ tinklu jus skatina apsipirkti?

20. Kodėl nuomonės formuotojų bendradarbiavimas su „Lidl“ jums yra aktualus? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Pasidalintu receptų sudedamieji ingridietai yra iš lidl
  2. Formuotojai už reklamą gauna atlygį, todėl nėra labai patikimas šaltinis.
  3. Pastebiu prekes, kurių nežinojau, išbandau naujus produktus
  4. nuomonės formuotojų nuomonė mano nuomonės niekaip neįtakoja, nes man visiškai neįdomi jų nuomonė

21. Ar grafinė (vaizdinė reklama internete) „Lidl“ tinklo reklama daro įtaką jūsų sprendimui apsipirkti?

22. Kaip manote kodėl banerinė prekybos tinklo „Lidl“ reklama internetinėse svetainėse jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. reklama įkyri

23. Kaip manote kodėl socialiniuose tinkluose esanti prekybos tinklo „Lidl“ reklama jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

24. Ar personalizuota reklama „Lidl“ prekybos tinklo programėlėje skatina jus naudotis specialiais pasiūlymais?

25. Kuriam prekybos tinklui esate lojalus?

26. Dėl kokių priežasčių esate lojalus pasirinktam prekybos tinklui? (Jeigu 25 klausime pasirinkote vieną iš tinklų, pasirinkite atitinkamus atsakymus).

Kita (įrašykite)

  1. Nesu
  2. patogi parduotuves vieta bei patinka kuriama reklama
  3. Aktualus tam tikrų prekių asortimentas
  4. Nesu
  5. Pigu
  6. Perkam dažniausiai maximoje tik todėl, kad ji labai arti namų
  7. nesu lojalus nei vienam tinklui
  8. Nei vienam
  9. nesu lojali sioms parduotuvems
  10. apsiperku iki ir rimi
…Daugiau…

27. Kokie aspektai jums yra svarbiausi prekybos tinklų „Maxima“ ar „Lidl“ reklamose? Pasirinkite jums labiausiai tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Nesvarbu
  2. Nei vienam nesu lojali
  3. Nesuku dėl to galvos
  4. Neseku reklamų
  5. Nei vienam
  6. nesuku dėl to galvos

28. Jūsų amžius?

29. Jūsų lytis?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą