SKAITMENINIO MARKETINGO SPRENDIMAI LIETUVOS MAISTO PREKIŲ PARDUOTUVIŲ TINKLŲ RINKOJE
Esu Vytauto Didžiojo Universiteto Verslo ir enterprenerystės magistrantūros programos studentas ir organizuoju tyrimą, kurio tikslas – įvertinti "Maxima" ir "Lidl" naudojamas skaitmeninio marketingo priemones ir ištirti jų poveikį vartotojams. Ši apklausa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Dėkoju už jūsų atsakymus bei skirtą laiką.
Skaitmeninis marketingas - marketingo strategijos, kuomet yra išnaudojami skaitmeniniai marketingo kanalai tikslinei auditorijai pasiekti. Pagrindiniai kanalai yra internetinės svetainės, socialinė medija, el.paštas, mobiliosios programėlės.
1. Kaip dažnai naudojatės skaitmeniniais kanalais (socialiniai tinklai, internetinės svetainės, mobiliosios programėlės, el.paštas)?
Grafikas
Lentelė
2. Kokiais skaitmeniniais kanalais naudojatės siekdami gauti informacijos apie maisto prekes, jų akcijas, naujienas? Įvertinkite kiekvieną atsakymo variantą skalėje, kur 5 reiškia – labai dažnai, o 1-niekada.
Grafikas
Lentelė
3. Kokios skaitmeninio marketingo priemonės jums daro didžiausią įtaką? Įvertinkite kiekvieną atsakymo variantą skalėje, kur 5 reiškia – labai efektyvi, o 1-labai neefektyvi.
Grafikas
Lentelė
4. Kokio formato reklama jums yra patraukliausia? Pasirinkite visus tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
Kita (įrašykite)
- jokia reklam nedomina
- Nesvarbu formatas, svarbu informatyvus turinys
- animuoti vaizdai
- Programeleje esantys pasiulymai
- spotify reklama
- televizijos reklama
- Garso adsai spotify
- Pažįstamų informacija
- Nesvarbu formatas, svarbu informatyvus turinys
5. Kiek jums svarbu yra prekybos tinklo „Maxima“ skelbiama skaitmeninė reklama renkantis, apsipirkimo vietą?
Grafikas
Lentelė
6. Kokiuose skaitmeniniuose kanaluose (pvz., socialiniai tinklai, internetinės svetainės, mobiliosios programėlės, el.paštas) dažniausiai pastebite „Maxima“ tinklo reklamas? Pasirinkite visus tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
Kita (įrašykite)
- Televizija
- Nežiūriu reklamų
- Nestebiu
- Nepastebiu
- Tv
- Maximos nesteniu
- televizijoje
- televizija
- Televizijos reklamos
- Influnceriai
7. Kaip vertinate prekybos tinklo „Maxima“ el. pašto marketingą?
Grafikas
Lentelė
8. Kaip manote kodėl prekybos tinklo „Maxima“ el.pašto marketingas jums yra naudingas? Pasirinkite jums labiausiai tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
9. Ar nuomonės formuotojų integracija su „Maxima“ tinklu jus skatina apsipirkti?
Grafikas
Lentelė
10. Kodėl nuomonės formuotojų bendradarbiavimas su „Maxima“ jums yra aktualus? Pasirinkite visus tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
11. Ar grafinė (vaizdinė reklama internete) „Maxima“ tinklo reklama daro įtaką jūsų sprendimui apsipirkti?
Grafikas
Lentelė
12. Kaip manote kodėl banerinė prekybos tinklo „Maxima“ reklama internetinėse svetainėse jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
Kita (įrašykite)
- Parodo požiūrį į klientą.
- reklama yra įkyri
13. Kaip manote kodėl socialiniuose tinkluose esanti prekybos tinklo „Maxima“ reklama jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
Kita (įrašykite)
- Soc tinkluose išvis maximos reklama neišlenda
14. Ar personalizuota reklama „Maxima“ prekybos tinklo programėlėje skatina jus naudotis specialiais pasiūlymais?
Grafikas
Lentelė
15. Kiek jums svarbu yra prekybos tinklo „Lidl“ skelbiama skaitmeninė reklama renkantis, apsipirkimo vietą?
Grafikas
Lentelė
16. Kokiuose skaitmeniniuose kanaluose (pvz., socialiniai tinklai, internetinės svetainės, mobiliosios programėlės, el.paštas) dažniausiai pastebite „Lidl“ tinklo reklamas? Pasirinkite visus tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
Kita (įrašykite)
- Niekur
- Tv
- televizija
- Tv
- TV
- Niekur
17. Kaip vertinate prekybos tinklo „Lidl“ el. pašto marketingą?
Grafikas
Lentelė
18. Kaip manote kodėl prekybos tinklo „Lidl“ el.pašto marketingas jums yra naudingas? Pasirinkite jums labiausiai tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
19. Ar nuomonės formuotojų integracija su „Lidl“ tinklu jus skatina apsipirkti?
Grafikas
Lentelė
20. Kodėl nuomonės formuotojų bendradarbiavimas su „Lidl“ jums yra aktualus? Pasirinkite visus tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
Kita (įrašykite)
- Pasidalintu receptų sudedamieji ingridietai yra iš lidl
- Formuotojai už reklamą gauna atlygį, todėl nėra labai patikimas šaltinis.
- Pastebiu prekes, kurių nežinojau, išbandau naujus produktus
- nuomonės formuotojų nuomonė mano nuomonės niekaip neįtakoja, nes man visiškai neįdomi jų nuomonė
21. Ar grafinė (vaizdinė reklama internete) „Lidl“ tinklo reklama daro įtaką jūsų sprendimui apsipirkti?
Grafikas
Lentelė
22. Kaip manote kodėl banerinė prekybos tinklo „Lidl“ reklama internetinėse svetainėse jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
Kita (įrašykite)
- reklama įkyri
23. Kaip manote kodėl socialiniuose tinkluose esanti prekybos tinklo „Lidl“ reklama jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
24. Ar personalizuota reklama „Lidl“ prekybos tinklo programėlėje skatina jus naudotis specialiais pasiūlymais?
Grafikas
Lentelė
25. Kuriam prekybos tinklui esate lojalus?
Grafikas
Lentelė
26. Dėl kokių priežasčių esate lojalus pasirinktam prekybos tinklui? (Jeigu 25 klausime pasirinkote vieną iš tinklų, pasirinkite atitinkamus atsakymus).
Grafikas
Lentelė
Kita (įrašykite)
- Nesu
- patogi parduotuves vieta bei patinka kuriama reklama
- Aktualus tam tikrų prekių asortimentas
- Nesu
- Pigu
- Perkam dažniausiai maximoje tik todėl, kad ji labai arti namų
- nesu lojalus nei vienam tinklui
- Nei vienam
- nesu lojali sioms parduotuvems
- apsiperku iki ir rimi
27. Kokie aspektai jums yra svarbiausi prekybos tinklų „Maxima“ ar „Lidl“ reklamose? Pasirinkite jums labiausiai tinkančius variantus.
Grafikas
Lentelė
Kita (įrašykite)
- Nesvarbu
- Nei vienam nesu lojali
- Nesuku dėl to galvos
- Neseku reklamų
- Nei vienam
- nesuku dėl to galvos
28. Jūsų amžius?
Grafikas
Lentelė
29. Jūsų lytis?
Grafikas
Lentelė