SKAITMENINIO MARKETINGO SPRENDIMAI LIETUVOS MAISTO PREKIŲ PARDUOTUVIŲ TINKLŲ RINKOJE

Esu Vytauto Didžiojo Universiteto Verslo ir enterprenerystės magistrantūros programos studentas ir organizuoju tyrimą, kurio tikslas – įvertinti "Maxima" ir "Lidl" naudojamas skaitmeninio marketingo priemones ir ištirti jų poveikį vartotojams. Ši apklausa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti. Dėkoju už jūsų atsakymus bei skirtą laiką.

Skaitmeninis marketingas - marketingo strategijos, kuomet yra išnaudojami skaitmeniniai marketingo kanalai tikslinei auditorijai pasiekti. Pagrindiniai kanalai yra internetinės svetainės, socialinė medija, el.paštas, mobiliosios programėlės.

1. Kaip dažnai naudojatės skaitmeniniais kanalais (socialiniai tinklai, internetinės svetainės, mobiliosios programėlės, el.paštas)?

2. Kokiais skaitmeniniais kanalais naudojatės siekdami gauti informacijos apie maisto prekes, jų akcijas, naujienas? Įvertinkite kiekvieną atsakymo variantą skalėje, kur 5 reiškia – labai dažnai, o 1-niekada.

3. Kokios skaitmeninio marketingo priemonės jums daro didžiausią įtaką? Įvertinkite kiekvieną atsakymo variantą skalėje, kur 5 reiškia – labai efektyvi, o 1-labai neefektyvi.

4. Kokio formato reklama jums yra patraukliausia? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Garso adsai spotify
  2. Pažįstamų informacija
  3. Nesvarbu formatas, svarbu informatyvus turinys

5. Kiek jums svarbu yra prekybos tinklo „Maxima“ skelbiama skaitmeninė reklama renkantis, apsipirkimo vietą?

6. Kokiuose skaitmeniniuose kanaluose (pvz., socialiniai tinklai, internetinės svetainės, mobiliosios programėlės, el.paštas) dažniausiai pastebite „Maxima“ tinklo reklamas? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

  1. Influnceriai
  2. nežiūriu reklamų
  3. TV
  4. televizijos reklamos

7. Kaip vertinate prekybos tinklo „Maxima“ el. pašto marketingą?

8. Kaip manote kodėl prekybos tinklo „Maxima“ el.pašto marketingas jums yra naudingas? Pasirinkite jums labiausiai tinkančius variantus.

9. Ar nuomonės formuotojų integracija su „Maxima“ tinklu jus skatina apsipirkti?

10. Kodėl nuomonės formuotojų bendradarbiavimas su „Maxima“ jums yra aktualus? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

11. Ar grafinė (vaizdinė reklama internete) „Maxima“ tinklo reklama daro įtaką jūsų sprendimui apsipirkti?

12. Kaip manote kodėl banerinė prekybos tinklo „Maxima“ reklama internetinėse svetainėse jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

13. Kaip manote kodėl socialiniuose tinkluose esanti prekybos tinklo „Maxima“ reklama jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

Kita (įrašykite)

    14. Ar personalizuota reklama „Maxima“ prekybos tinklo programėlėje skatina jus naudotis specialiais pasiūlymais?

    15. Kiek jums svarbu yra prekybos tinklo „Lidl“ skelbiama skaitmeninė reklama renkantis, apsipirkimo vietą?

    16. Kokiuose skaitmeniniuose kanaluose (pvz., socialiniai tinklai, internetinės svetainės, mobiliosios programėlės, el.paštas) dažniausiai pastebite „Lidl“ tinklo reklamas? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

    Kita (įrašykite)

    1. TV
    2. Niekur

    17. Kaip vertinate prekybos tinklo „Lidl“ el. pašto marketingą?

    18. Kaip manote kodėl prekybos tinklo „Lidl“ el.pašto marketingas jums yra naudingas? Pasirinkite jums labiausiai tinkančius variantus.

    19. Ar nuomonės formuotojų integracija su „Lidl“ tinklu jus skatina apsipirkti?

    20. Kodėl nuomonės formuotojų bendradarbiavimas su „Lidl“ jums yra aktualus? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

    Kita (įrašykite)

    1. nuomonės formuotojų nuomonė mano nuomonės niekaip neįtakoja, nes man visiškai neįdomi jų nuomonė

    21. Ar grafinė (vaizdinė reklama internete) „Lidl“ tinklo reklama daro įtaką jūsų sprendimui apsipirkti?

    22. Kaip manote kodėl banerinė prekybos tinklo „Lidl“ reklama internetinėse svetainėse jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

    23. Kaip manote kodėl socialiniuose tinkluose esanti prekybos tinklo „Lidl“ reklama jums yra aktuali? Pasirinkite visus tinkančius variantus.

    24. Ar personalizuota reklama „Lidl“ prekybos tinklo programėlėje skatina jus naudotis specialiais pasiūlymais?

    25. Kuriam prekybos tinklui esate lojalus?

    26. Dėl kokių priežasčių esate lojalus pasirinktam prekybos tinklui? (Jeigu 25 klausime pasirinkote vieną iš tinklų, pasirinkite atitinkamus atsakymus).

    Kita (įrašykite)

    1. .
    2. Nei vienam
    3. Esu lojalus Rimi
    4. nei vienam
    5. Barboros pristatymo paslauga
    6. Nesu

    27. Kokie aspektai jums yra svarbiausi prekybos tinklų „Maxima“ ar „Lidl“ reklamose? Pasirinkite jums labiausiai tinkančius variantus.

    Kita (įrašykite)

    1. Nei vienam
    2. nesuku dėl to galvos

    28. Jūsų amžius?

    29. Jūsų lytis?

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą