SKAITMENINIO MARKETINGO PRIEMONIŲ SVARBA ELEKTRONIKOS PREKIŲ PIRKIMUI INTERNETE

Gerb. respondente, esu Kauno kolegijos Verslo fakulteto PM8 studijų programos studentas. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti vartotojams aktualias skaitmeninio marketingo priemones perkant elektronikos prekes internete. Jūsų nuomonė  yra labai svarbi. Anketa yra anoniminė. Prašome  atsakyti į visus anketos klausimus. Apklausos rezultatai bus panaudoti taikomajame tyrime ir pateikti tik suvestiniais skaičiais. Perskaitykite žemiau pateiktus klausimus ir pažymėkite ,,X” pasirinktą atsakymo variantą (-us).

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar esate pirkę elektronikos prekes internetu? (pažymėkite ,,X” pasirinktą atsakymo variantą)

2. Kokiose internetinėse platformose perkate elektronikos prekes ir kaip dažnai? (pažymėkite „X“ tinkančius atsakymo variantus)

Kartą per savaitę ir dažniau
2-3 kartus per mėnesį
Kartą per mėnesį
Kartą per 3 mėnesius ir rečiau
Niekada
Socialiniame tinkle Facebook - skelbimų grupėse.
Socialiniame tinke Facebook – Turgavietėje (Marketplace)
Socialiniame tinkle Instagram
Skelbiu.lt skelbimų platformoje
Kitoje skelbimų platformoje pvz. Alio.lt
Autorizuotose internetinėse parduotuvėse (Pvz. Ideal.lt)
Neautorizuotose, plataus pasirinkimo internetinėse parduotuvėse pvz. pigu.lt, varlė.lt.

3. Kokie veiksniai svarbūs Jūsų pasirinkimui renkantis elektronikos prekes internetu? (pažymėkite „X“ tinkančius atsakymo variantus)

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Prekių kaina
Prekių kokybė
Prekių asortimentas
Atsiliepimai iš draugų, pažįstamų
Atsiliepimai internete
Pristatymo sąlygos
Pristatymo laikas
Garantinis aptarnavimas
Prekės nuotraukų kokybė
Prekės aprašymas
Prekės ženklas
Pardavėjo komunikacija (kaip greit atsako į klausimus, bendravimo manieros)
Užsakymo sudėtingumas (kiek laiko trunka užsisakyti norimą prekę)
Prekės grąžinimo galimybė jei ji nepateisino lūkesčių
Vykstančios akcijos ir specialūs pasiūlymai
Parduodančios įmonės patikimumas

4. Kokiose internetinėse platformose ieškote norimų įsigyti elektronikos prekių? (pažymėkite „X“ tinkančius atsakymo variantus)

5. Kaip elgiatės kai socialiniuose tinkluose arba e-skelbimų platformose atrandate norimą įsigyti prekę kurią parduoda įmonė? (pažymėkite ,,X” pasirinktą atsakymo variantą)

6. Kai ieškote elektronikos prekės per Google paieškos sistemą, kiek pirmųjų paieškos rezultatų peržiūrite? (pažymėkite ,,X” pasirinktą atsakymo variantą)

7. Įvertinkite elektroninių parduotuvių funkcinių savybių svarbą (pažymėkite „X“ tinkančius atsakymo variantus)

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Patogi prekės paieška
Malonus vizualinis vaizdas
Reklamų buvimas ar nebuvimas
Krovimosi laikas
Galimybė el. parduotuvėje matyti peržiūrėtų prekių istoriją
Galimybė patogiai naršyti per mobiliuosius įrenginius
Lengvai įsimenamas e-parduotuvės adresas

8. Įvertinkite informacinių verslo tinklalapių funkcinių savybių svarbą. (pažymėkite „X“ tinkančius atsakymo variantus)

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Lengva naršyti tinklalapyje
Malonus tinklalapio vizualinis vaizdas
Reklamų buvimas arba nebuvimas
Tinklalapio krovimosi laikas
Įdomus turinys
Galimybė patogiai naršyti tinklalapyje per mobiliuosius įrenginius
Lengvai įsimenamas svetainės adresas

9. Kokia informacija apie elektronikos prekes skelbime, esančiame Facebook socialiniame tinkle, jums yra būtina? (pažymėkite „X“ tinkančius atsakymo variantus)

10. Kokią vidutiniškai sumą išleidžiate per metus elektronikos prekėms? (pažymėkite „X“ pasirinktą atsakymo variantą)

11. Ar reklama pamatyta internete daro įtaką jums pirkti elektronikos prekes spontaniškai? (pažymėkite „X“ pasirinktą atsakymo variantą)

12. Kaip dažnai reklama ar skelbimas pamatytas socialiniuose tinkluose daro įtaką impulsyviam pirkimui? (pažymėkite „X“ tinkančius atsakymo variantus)

Dažniau nei tris kartus per mėnesį
2-3 kartus per mėnesį
Maždaug 1 kartą per mėnesį
Iki 5 kartų per metus
Niekada
Facebook
Instagram

13. Jūsų pasitikėjimo lygis internetu perkant elektronikos prekes? (pažymėkite „X“ pasirinktą atsakymo variantą)

14. Kodėl vengiate pirkti elektronikos prekes internetu? (pažymėkite „X“ tinkančius atsakymo variantus)

15. Jūsų amžius (pažymėkite „X“ pasirinktą atsakymo variantą)

16. Jūsų lytis (pažymėkite „X“ pasirinktą atsakymo variantą)

17. Jūsų gyvenamoji vieta (pažymėkite „X“ pasirinktą atsakymo variantą)

18. Vidutinės Jūsų pajamos per mėnesį (pažymėkite „X“ pasirinktą atsakymo variantą)

19. Jūsų išsilavinimas (pažymėkite „X“ pasirinktą atsakymo variantą)