Šiuolaikinių technologijų reklama

Apklausą atlieka Šiaulių kolegijos Ad1 kurso studentės Toma Navickaitė ir Erika Petravičiūtė. Tyrėjai vykdo tyrimą, kurio esmė išsiaiškinti ar šiuolaikinių technologijų reklama įtakoja vartotojus. Tyrimo tikslas išsiaiškinti, kokią įtaką varotojui daro šiuolaikinių technologijų reklama ir kuri iš jų efektyviausia.
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinė padėtis

Ar dažnai susiduriate su reklama?

Su kokia reklama susiduriate dažniausiai?

Kuri šiuolaikinė reklama jūsų manymų efektyviausia?

Ar veiksminga jūsų manymu SMS reklama?

Ar veiksminga jūsų manymu ACM ekranų reklama?

Ar veiksminga jūsų manymu interneto banerių reklama?

Kaip manote kuri šiuolaikinių technologijų reklamos rūšis daro didžiausią poveikį vartotojui?

Kaip manote ar šiuolaikinių technologijų reklama yra naudinga?

Ar norėtumėte, kad būtų pašalinta šiuolaikinių technologijų reklama?