Šiuolaikinės mokyklos įvazdžio formavimas (2024/2025)

Gerb. Respondente,

Esu ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto magistro studijų programos Švietimo Lyderystės studentė Anna Brodovska.

Rengiu magistrinį darbą tema: „Šiuolaikinės mokyklos įvaizdžio formavimo ypatumai“. Šio darbo tikslas yra atskleisti esminius veiksnius lemiančius sėkmingą mokyklos įvaizdžio formavimą. Anketa yra anoniminė ir skirta mokyklos bendruomenės nariams (vadovams ir mokytojams), surinkti duomenys bus naudojami tik tyrimo rezultatų apibendrinimui. Jūsų nuoširdus atsakymai padės parengti rekomendacijas apie mokyklų įvaizdžio formavimą. Iš anksto dėkoju už atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

I. SOCIODEMOGRAFINĖS CHARAKTERISTIKOS


1. Jūsų lytis:

2. Išsilavinimas:

3. Jūsų amžius:

4. Jūsų darbo patirtis ugdymo įstaigose:

5. Jūsų darbo patirtis šioje ugdymo įstaigoje:

II. ĮVAIZDŽIO SAMPRATA IR ASMENINĖ PATIRTIS



6. Ar žinote, kas yra įvaizdis? (Jei atsakėte „NE“, toliau anketos pildyti nereikia)

7. Ar šiuolaikinės mokyklos įvaizdis yra svarbus šiuolaikinėje visuomenėje?

8. Ar turite patirties su įvaizdžio formavimu?

III. ŠIUOLAIKINĖS MOKYKLOS VERTINIMAS


9.     Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, kurie yra susiję su Jūsų ugdymo įstaigos šiuolaikiškumu (pažymėkite X, kur 1- visiškai nesutinku , 2- nesutinku, 3-nei sutinku, nei nesutinku , 4- sutinku,  5-visiškai sutinku)

Ugdymo įstaigos šiuolaikiškumo vertinimas

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
9.1. Įstaigoje vyrauja aukšta mokytojų mokymo kokybė.
9.2. Įstaigoje vyrauja aukšta mokinių mokymosi kokybė.
9.3. Įstaigoje vyrauja veiksmingas mokymas.
9.4. Įstaigoje mokymo ir mokymosi turinys įtraukia kasdieninio gyvenimo problemas ir jų sprendimus.
9.5. Įstaigoje yra naudojamos naujos mokymo paradigmos ir mokymo (-si) ištekliai.
9.6. Įstaigoje mokytojai inicijuoja diskusijas socialiniuose tinkluose, yra atviri naujovėms ir komunikacinių technologijų taikymui mokymo (si) procese.
9.7. Įstaigoje pastebimas besikeičiantis požiūris į mokytojo ir mokinio vaidmenis, pabrėžiant mokinių mokymosi, mokymo ir mokymosi aktyvumą ir savarankiškumą.
9.8. Įstaigoje yra formuojama mokymo ir mokymosi realybė.
9.9. Įstaiga yra įtrauki ir vaikams palanki.
9.10. Įstaigoje yra laikomasi tokių vertybių, kaip mokyklos kultūra – taisyklės, elgesio normos, tradicijos ir kt.
9.11. Įstaigoje mokomasis turinys yra aktualus.
9.12. Įstaigoje yra naudojamos naujos technologijos ir naujos vertinimo formos mokinių pažangai įvertinti.
9.13. Įstaigos misija ir vizija yra grindžiama bendravimo kultūra.
9.14. Įstaigoje mokiniai skatinami siekti aukštesnių rezultatų nei jie patys tikisi
9.15. Įstaigoje mokiniai mokomi mąstyti.
9.16. Įstaigoje yra nevengiama diskutuoti.
9.17. Įstaiga yra mokymosi ir nuolat besimokančiųjų bendruomenė.
9.18. Įstaigos bendruomenė susitelkusi ties bendra idėja: paruošti naują žmogų gyvenimui suteikiant jam žinių, stiprinant motyvaciją ir ugdant gebėjimus nuolat mokytis.
9.19. Įstaigoje laisvė derinama su atsakomybe visais lygmenimis.
9.20. Įstaigoje skatinama asmens saviraiška, socialinė integracija ir mokymasis.
9.21. Įstaigoje malonu būti ir mokiniams ir tėvams.
9.22. Įstaigoje yra geros mokymosi sąlygos.
9.23. Įstaigoje bendradarbiaujama su tėvais, bendruomene, mokyklos partneriais ar kitomis institucijomis.
9.24. Įstaigoje rūpinamasi mokinių asmenybės ir socialine raida.
9.25. Įstaigoje skatinamos inovacijos ir kūrybingumas.

IV.      ŠIUOLAIKINĖS MOKYKLOS ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO VERTINIMAS


10. Ar Jūsų ugdymo įstaigoje egzistuoja formali įvaizdžio formavimo strategija/planas?

11. Ar Jūsų ugdymo įstaigoje yra atsakingas asmuo, kuris atsakingas už įstaigos rinkodarą?

12. Ar Jūs asmeniškai įsitraukiate į ugdymo įstaigos įvaizdžio formavimą?

13. Kaip vertintumėte savo supratimą apie ugdymo įstaigos tikslinę auditoriją?

14.     Kaip svarbu Jūsų ugdymo įstaigoje rinkti informaciją apie: (pažymėkite X, kur 1- visiškai nesvarbu , 2- nesvarbu, 3-nei svarbu, nei nesvarbu , 4- svarbu,  5- labai svarbu)

Renkama informacija

Visiškai nesvarbuNesvarbunei svarbu, nei nesvarbusvarbulabai svarbu
14.1. Mokinių tėvų amžių
14.2. Mokinių tėvų darbovietę
14.3. Mokinių tėvų užimamas pareigas
14.4. Jūsų „klientų“bazės demografinę informaciją

15.     Kiek yra tikėtina, kad Jūsų ugdymo įstaigos mokinių tėvai nurodys šiuos atributus kaip priežastį, kodėl jie pasirinko būtent šią ugdymo įstaigą savo vaikui (-ams)? (pažymėkite X, kur 1- labai mažai tikėtina , 2- mažai tikėtina, 3-nei tikėtina nei ne , 4- tikėtina,  5- labai tikėtina)

Tėvų pasirinkimo atributai

labai mažai tikėtinamažai tikėtinanei tikėtina, nei netikėtinalabai tikėtina
15.1. Klasių dydis
15.2. Mokytojų/mokinių reitingai
15.3. Mokyklos infrastruktūra
15.4. Mokyklos reputacija
15.5. Atstumas nuo namų
15.6. Mokytojai ir jų kompetencija
15.7. Akademinė programa
15.8. Santykiai mokykloje/su mokyklos darbuotojais
15.9. Prieiga prie mokytojų
15.10. Mokinių tarpusavio santykiai
15.11. Kainos (pvz.: produktų mokykloje ir pan.)
15.12. Religiniai įsitikinimai
15.13. Sportinė programa
15.14. Socialinis statusas
15.15. Naujų santykių kūrimo galimybės

16.     Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su šiuolaikinės mokyklos įvaizdžio formavimo specifika. (pažymėkite X, kur 1- visiškai nesutinku , 2- nesutinku, 3-nei sutinku, nei nesutinku , 4- sutinku,  5-visiškai sutinku)

Šiuolaikinės mokyklos įvaizdžio formavimo specifika

Visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku, nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
16.1. Įstaiga aktyviai mezga ryšius su visuomene.
16.2. Įstaigos įvaizdžio formavimas pagrįstas informacijos kūrimu.
16.3. Įstaigos įvaizdžio formavimas paremtas ne tik įstaigos pastangomis.
16.4. Komunikacija yra svarbi įstaigos įvaizdžio formavimo dalis.
16.5. Įstaigos įvaizdžio formavimas yra paremtas teigiamų lūkesčių ugdymu.
16.6. Įstaigos įvaizdžio formavimas yra paremtas charakteristikų, kurių reikalauja bendruomenė nustatymu.

17.     Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, susijusius su šiuolaikinės mokyklos įvaizdžio formavimo veiksniais. (pažymėkite X, kur 1- visiškai nesutinku , 2- nesutinku, 3-nei sutinku, nei nesutinku , 4- sutinku,  5-visiškai sutinku)

Šiuolaikinės mokyklos įvaizdžio formavimo veiksniai

visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku, nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
17.1. Suplanuotas įstaigos strateginis požiūris prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.2. Gera vidinė įstaigos moralė prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.3. Renginių organizavimas prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.4. Ugdymo kokybė prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.5. Mokymo ir tyrimų akcentai prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.6. Finansiniai tikslai prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.7. Aplinkos veiksniai prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.8. Sporto programos prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.9. Įstaigos duomenų patalpinimas internete prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.10. Visuomenės administracinių procesų stiprinimas prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.
17.11. Įstaigos vadovo vaidmuo ir lyderystė prisideda prie teigiamo įstaigos įvaizdžio formavimo.

18. Ar Jūs sugebėtumėte apibūdinti savo ugdymo įstaigos „prekės ženklą“ susidomėjusiems tėvams?

19. Kaip vertintumėte savo ugdymo įstaigos konkurencinį pranašumą kitų ugdymo įstaigų atžvilgiu?

20. Kaip vertintumėte savo ugdymo įstaigos įvaizdžio formavimo efektyvumą?

21. Kokiais kanalais yra formuojamas Jūsų ugdymo įstaigos įvaizdis (galimi keli atsakymo variantai)?

Ačiū už skirtą laiką!