seb Vilniaus bankas

šios apklausos tikslas - atlikti SEB Vilniaus banko sąskaitų ir mokėjimų paslaugų marketingo komplekso tyrimą.

1. Kas lėmė Jūsų pasirinkimą naudotis SEB Vilniaus bankas paslaugomis?

2. Kuriomis paslaugomis iš sąskaitų ir mokėjimų dažniausiai naudojatės? (Galimi keli atsakymo varian

3. Ar esate patenkinti aptarnavimu banke?

4. Ar aptarnaujantis personalas su Jumis mandagus?

5. Ar aptarnaujantis personalas pateikia visą Jums reikalingą informaciją?

6. Ar pakankamai esate informuotas apie teikiamas banko sąskaitų ir mokėjimų paslaugas ar jų naujove

7. Ar apsilankymas banke Jums užtrunka daug laiko?

8. Ar ilgai tenka laukti, kol Jums bus suteikta paslauga?

9. Ar turite kokių nors nusiskundimų naudojantis SEB Vilniaus bankas sąskaitų ir mokėjimų paslaugomi

10. Jei turite nusiskundimų, tai kokių?

  1. tyhujkolp
  2. n
  3. seb vilniaus banke pastebejau, kad darbuotojai nera pakankamai susipazine su savo dabu. pvz.: kad per viena naujoke darydama tarptautini pervedima ir ji man nesutekusi pilnos informacijos pakankamai praradau pinigu.Ir dar kiekvienuose skirtinguose filialuose skirtingi atsakymai.Tikrai nebedarysiu jokiu operaciju per si banka, nusivyliau, butent antakalnio Katerina Caikovskaja neisivaizduoju kaip ja ten prieme dirbti.
  4. Gal turiu nusiskundimu ne tiek saskaitom, bet bankas dirba labai trumpai iki 16 ar 16.30 val. Praktiskai po darbo i banka nera sansu patekti. savaittgaliais nedirba. Nueini i banka, visada eiles didziausios o kai prieini prie aptarnaujancio personalo atsakymai buna salti, atrodo ko tu cia durneli atejai. Zodziu...vakar atsidariau saskaita Hansa banke ir ruosiuosi su Vilniaus banku jokiu reikalu netureti. Hansa dirba savaitgaliais ir kiekviena diena zymiai ilgiai. Aptarnaujantis personalas paprastesnis ir maloniau aptarnaujantis.
  5. norint isideti grynus pinigus i savo saskaita, atejus i banka reikia labai ilgai laukti, o pats paslaugos suteikinas uztrunka vos pusantros minutes, o laukiu dazniausiai daugiau nei pusvalandi!!!
  6. Buvau priverstas juo naudotis, neturejau pasirinkimo. Nepatinka agresyvi pletros politika.
  7. negalima atsiskaityti perkant lėktuvo bilietus
  8. Kol kas jokiu nusiskundimu neturiu.
  9. Viskas per daug lėtai vyksta, tenka ilgai stoveti eilėse ir pan

11. Ar paslaugų vartojimo metu Jums turi įtakos SEB Vilniaus banko fizinė aplinka (interjeras, ekst

12. Kaip vertinate SEB Vilniaus banko fizinę aplinką?

13. Ar Jums patogus SEB Vilniaus banko pasiekiamumas?

14. Ar pastebite SEB Vilniaus banko reklamą?

15. Kur dažniausiai pastebite SEB Vilniaus banko reklamą?

16. Ar reklamos metu pakankamai pateikiama informacijos apie SEB Vilniaus banko teikiamas paslaugas?

17. Ar SEB Vilniaus banko reklama turi įtakos Jūsų pasirinkimui naudotis būtent šio banko paslaugomi

18. Jūsų lytis:

19. Jūsų amžius:

20. Jūsų išsilavinimas:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą