Sąryšio tarp pasirengimo ateičiai, darbuotojų, procesų, klientų/rinkos ir finansinių rodiklių TYRIMAS

Gerbiamas Respondente,

   Esu Renata Gražinienė, Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto Kokybės vadybos magistrantė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra nustatyti svarbiausių veiklos rodiklių (pasirengimo ateičiai, darbuotojų, procesų, klientų/rinkos ir finansinių) grupių įtaką viena kitai. Tai padės organizacijoms geriau suprasti, kaip pokyčiai vienoje veiklos srityje įtakoja kitas veiklos sritis.

   Atsakyti į tyrimo anketos klausimus užims apie 7 minutes. Anketą kviečiami užpildyti vadovaujančias pareigas užimantys organizacijos darbuotojai: įmonės ir/ar jos padalinių vadovai. Nėra teisingų ar neteisingų, gerų ar blogų atsakymų. Svarbiausia, kad Jūs, respondentai, sąžiningai išsakytumėte savo nuomonę. 

   Tyrimas yra anoniminis – nei respondentas, nei pateikta informacija apie organizaciją nėra atskleidžiama. Šios anketos rezultatai viešai nebus publikuojami, tačiau, Jums pageidaujant, bus pateikti apibendrinti šio tyrimo rezultatai.

   Prašau pasidalinkite šia anketa su keletu kolegų (vadovais ar padalinio vadovais) savo ir/ar kitose organizacijose (pvz. tiekėjų, klientų, partnerių), kurių darbuotojų skaičius ne mažiau nei 6. 

    Ačiū už Jūsų indėlį, atliekant šį tyrimą!

Sąryšio tarp pasirengimo ateičiai, darbuotojų, procesų, klientų/rinkos ir finansinių rodiklių TYRIMAS
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Įvertinkite Jūsų organizacijos veiklos rodiklius lyginant su pagrindinių konkurentų veiklos rodikliais ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
Daug blogiau nei konkurentų Blogiau nei konkurentųŠiek tiek blogiau nei konkurentųTaip pat kaip konkurentųŠiek tiek geriau nei konkurentųGeriau nei konkurentųDaug geriau nei konkurentų
1. Investicijos į naujų produktų / paslaugų kūrimą
2. Klientų išlaikymas
3. Darbuotojų profesinio / techninio ugdymo kokybė
4. Projektų valdymo kokybė
5. Reagavimas klientų vertinimu (kiek operatyviai reaguojama į klientų poreikius)
6. Pelningumas
7. Strateginio planavimo detalumas ir kokybė
8. Naujų produktų /paslaugų kūrimo proceso kokybė
9. Produktų / paslaugų kokybė klientų vertinimu
10. Laikas nuo naujo produkto / paslaugos idėjos iki patekimo į rinką
11. Darbuotojų pasitenkinimo laipsnis
12. Investicijos į procesų technologinį vystymą
13. Pardavimai eurais
14. Laikas, reikalingas vienai kokybiškai prekei pagaminti ar paslaugai suteikti
15. Pagrindinių darbuotojų išlaikymas
16. Investicijos į rinkų plėtrą
17. Pajamų augimas
18. Klientų pasitenkinimas
19. Darbuotojų lyderystės kompetencijų ugdymo kokybė
20. Verslo aplinkos stebėjimas ir pasirengimas
21. Standartizuotų procesų dalis ir detalumas

22. Organizacijos veikla ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

23. Koks yra darbuotojų skaičius organizacijoje ? ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

24. Kokios Jūsų pareigos? ✪

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

25. Prašau pasidalinkite šiuo klausimynu su keletu kolegų (vadovais ar padalinio vadovais) savo ir/ar kitose organizacijose (pvz. tiekėjų, klientų, partnerių), kurių darbuotojų skaičius daugiau nei 6.

Persiųskite mano Jums atsiųstą elektroninį laišką ir/ar pasidalinkite nuoroda į šią anketą: https://apklausa.lt/f/l26l72a.fullpage

26. Jeigu norite gauti apibendrintus šios apklausos rezultatus, įrašykite savo elektroninio pašto adresą

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi