Santykių su klientais tobulinimas

Sveiki, esu Vilniaus kolegijos, tarptautinio verslo studijų programos, 3-ojo kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tema - Įmonės „X“ santykių su klientais tobulinimas. Šio tyrimo tikslas - nustatyti tinkamiausias komunikacines priemones, kurios skatintų įmonės santykių su klientais tobulėjimą. ANKETA ANONIMINĖ. Visi gauti duomenys bus naudojami tik baigiamajam darbui. Dėkoju už Jūsų skirtą laiką anketai!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokia Jūsų lytis?

Kiek Jums metų?

Pasirinkite Jūsų socialinę padėtį

Ryšys tarp vartotojo ir įmonės. Kas juo turi rūpintis?

Kuo turi pasižymėti įmonė, kuri Jus sudomintų?

Kuriuo iš išvardytų atvejų, Jūs kreiptumėtės į įmonę dar kartą?

Jūsų nuomone, kokios yra aktualiausios komunikacijos priemonės?

Ar Jums patiktų, jei po paslaugos suteikimo, įmonė asmeniškai domėtųsi Jūsų patirtimi ir nuomone apie aptarnavimą ir paslaugą?

Kas Jus labiausiai atgraso nuo bendravimo su įmonės darbuotoju/a?

Kaip Jūs vertinate inovatyvias įmones?

Jeigu paslauga/prekė Jus tenkina, tačiau darbuotojas elgiasi nemandagiai, Jūs atsisakysite įmonės paslaugų/prekių?

Jums labiau patiktų gauti asmeninius įmonės pasiūlymus ar norite žinote tik bedruosius pasiūlymus?

Kokie įmonės veiksmai galėtų iššaukti Jūsų teigiamas emocijas?

Jei įmonė stengiasi išpildyti jūsų poreikius ir su Jumis bendrauja mandagiai, Jūs tai vertinate?