Kokie įmonės veiksmai galėtų iššaukti Jūsų teigiamas emocijas?
Bendravimas
Lojalumo taškai, nuolaida.
-
Nuolaidų suteikimams šventinėmis dienomis (Kalėdos, Mamos ir tėčio dienos, gimtadienis ir kt.)
Dėmesys mano poreikiams
Geranoriškas bedradarbiavimas,sutarčių sąlygų laikymasis,kokybė
Kokybiška paslauga/daiktas ar kt. Etiškas gyvas bendravimas bei korektiška komunikacija kitomis media priemonėmis.
Nuolaidos
Domėjimasis, variantų siūlymas, tik ne lindimas į asmeninę erdvę
Akcijos
Nežinau
Greitas aptarnavimas ir laiku vykdomi įsipareigojimai
Malonus bendravimas
Didelis asortimento pasirinkimas
Aptarnavimas yra lyg įmonės veidas. Tai ir yra svarbiausia.
Dalinimasis savo socialine veikla
Malonus aptarnavimas
Pagarbus elgesys, geros kokybės teikiamų paslaugų suteikimas.
Malonus balso tonas, informatyvumas
papildomos nuolaidos, pasiulymai dovanos
Socialiai atsakingos reklamos, tinkamas įmonės požiūris į ekologiją.
Bendravimas
Įsiklausymas į poreikius ir reagavimas į pastabas
nuolaidos, pasiulymai
Manau tas pats malonus bendravimas
Aptarnavimo kokybė
Teigiamas požiūris į klientą, mandagus bendravimas, apmokyti darbuotojai
nuoširdumas
kokybe ir geras aptarnavimas
Sveikinimas su gimtadieniu ir specialiosios nuolaidos suteikimas šią dieną
Malonus ir greitas aptarnavimas
Dėmesys, tačiau jis neturi būti perdėtas ir per dažnas, taip pat suasmeninimas turi būti nuoširdus, o ne kas 2 valandas plaukiantys laiškai apie ,,asmeninius pasiūlymus", tokio tipo pasiūlymus dažniausiai siunčia didžiosios įmonės kaip pigu.lt, senukai ir kt.