Šalių ekonominių ir socialinių ryšių plėtra (internacionalizacija) kelių transporte

Gerbiamieji, Vilniaus Gedimino Technikos universiteto Verslo vadybos fakulteto tarptautinės ekonomikos ir vadybos katedroje atliekamas tyrimas, kurio tikslas – atskleisti, ištirti, kaip vairuotojai vertina šalių ekonominių  ir socialinių ryšių plėtrą (internacionalizaciją) kelių transporte.
Prašau Jūsų atidžiai užpildyti šią anoniminę anketą, pažymint Jums tinkamą atsakymą. Jei klausimo atsakymai pateikti lentelėje, tokiu atveju kiekvienoje eilutėje pažymėkite labiausiai Jums tinkantį atsakymo variantą. Dėkoju už atsakymus.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kokios transporto priemonės vairuotojas esate: ✪

Jūsų amžius: ✪

Lytis: ✪

Kaip vertinate tarptautinių verslo įmonių dalyvavimą internacionalizuojant kelių transportą? ✪

Kaip manote, ar transporto sektorius yra svarbus Europoje? ✪

Kaip manote, ar transporto sektorius svarbus Lietuvoje? ✪

Kokia institucija Lietuvoje padėtų spręsti problemas atsirandančias internacionalizuojant kelių transportą? ✪

Įvertinkite balais (5 - labai gerai, 4 - gerai, 3 - patenkinamai, 2 - prastai, 1 - sunku pasakyti)
54321
Valstybinė
Verslininkai
Privačios tranporto įmonės
Vykdomi projektai

Kaip manote, ar skaidriai vykdomi inovacijų strateginiai veiksmai, procesai internacionalizuojant kelių transportą? ✪

Kaip manote, ar aktuali Lietuvos kelių transporto infrastruktūros plėtros problema? ✪

Kaip manote, ar transporto infrastruktūros subalansavimas yra vienas iš esminių infrastruktūros plėtros elementų?

Pavyzdžiui: geležinkelių vėžės plotis, tiltų ir viadukų aukštis, maksimalios leistinos kelio dangos apkrovos ir kita.

Kaip manote, ar tranzitinių vežimų plėtrą susijusi su eismo kamščių mažėjimu?

Tranzitinio transporto neigiami veiksniai: ✪

Įvertinkite balais (5 - labai svarbu, 4 - svarbu, 3 - vidutiniškai svarbu, 2 - nesvarbu, 1 - sunku pasakyti)
54321
Teršalai
Triukšmas
Vandens teršimas
Eismo nelaimių didėjimas
Kelių pralaidumo mažėjimas
Laiko, praleisto kelionėje, didėjimas
Automobilių laikymo problemos

Tranzitinių krovinių vežimo per Lietuvą problemos:

Įvertinkite balais (5 - labai svarbu, 4 - svarbu, 3 - vidutiniškai svarbu, 2 - nesvarbu, 1 - sunku pasakyti)
54321
Kelių eismas
Dangos stiprinimas
Miestų apvažiavimo kelių tiesimas
Eismo saugos priemonių diegimas
Nepakankamai išplėtotas paslaugų, prekybos ir aptarnavimo sferos objektų tinklas prie automagistralių
Nepakankamai išplėtotas paslaugų, prekybos ir aptarnavimo sferos objektų tinklas prie valstybinės reikšmės kelių

Kaip vertinate valstybinės reikšmės kelių rekonstrukcijos darbus?

Ar juntama jungčių su tarptautiniais transporto koridoriais plėtra? ✪

Pavyzdžiui: Via Baltica, Rail Baltica ir kt.

Kaip manote, ar rengiant projektus susijusius su kelių transporto internacionalizacija turi būti atsižvelgiama į vartotojų idėjas? ✪

Inovacinės veiklos, internacionalizuojant kelių transportą, sėkmei didelę įtaką turi: ✪

Įvertinkite balais (5 - labai svarbu, 4 - svarbu, 3 - vidutiniškai svarbu, 2 - nesvarbu, 1 - sunku pasakyti)
54321
Vadovaujančio personalo patirtis
Vadovaujančio personalo kvalifikacija
Vadovaujančio personalo tarptautiniai ryšiai
Verslininkų kvalifikacija
Verslininkų aktyvumas
Valstybės parama

Kaip manote, kas trukdo efektyviai tranzito paslaugų sektoriaus plėtrai? ✪

Įvertinkite balais (5 - labai trukdo, 4 - trukdo, 3 - viduiniškai trukdo, 2 - netrukdo, 1 - sunku pasakyti)
54321
Paplitusios monopolijos
Neracionali infrastruktūros plėtra
Mokesčiai
Verslo reguliavimai
Verslo apribojimai
Biurokratija
Neskaidrus savivaldybių finansų valdymas
Neskaidrus valstybės finansų valdymas

Ar inovacijų strategijos internacionalizuojant kelių transportą priklauso nuo šalies ekonomikos išsivystymo lygio? ✪