Ryšių su klientais valdymas komunikacijos priemonėmis Lietuvos prekybos tinkluose

Gerb. Respondente, Vilniaus universiteto Kauno fakulteto II kurso magistro studentė rengia tyrimą, kurio rezultatai bus panaudojami magistro baigiamojo darbo ryšių su klientais valdymo prekybos tinkluose teorinio modelio patikrinimui. Šio tyrimo tikslas – nustatyti kaip prekybos tinklai suteikia informaciją klientams bei išsiaiškinti klientų poreikį. Atsakykite į kiekvieną klausimą pažymėdami geriausiai Jūsų nuomonę atspindintį atsakymą(-us), kur reikia, atsakymus įrašykite. Anketa yra anoniminė. Anketą rengė ir tyrimą atlieka VU KNF studentė Ieva Būblaitytė. Iškilus klausimams galite kreiptis elektroniniu adresu [email protected]

Ačiū, už Jūsų skirtą laiką!

1. Kaip dažnai lankotės prekybos tinkluose?

Kitas variantas

  1. Kai iškyla poreikis nereguliariai
  2. 2-3 kartus per savaite
  3. Kai tikrai reikia
  4. Reikalui esant, ir perku būtiniausių produktų.
  5. Nesilankau

2. Ar skaitote/žiūrite prekybos tinklų leidžiamus kaininius leidinius?

3. Per kokias komunikacijos priemones sužinote/pamatote apie prekybos tinkle vykstančias akcijas, nuolaidas?

4. Per kokias komunikacijos priemones sužinote apie prekybos tinklo vykdomą socialinę veiklą (Akcija "Darom", "Išsipildymo akcija"...) ?

5. Per kokias komunikacijos priemones sužinote apie prekybos tinkle vykdomus žaidimus bei loterijas?

6. Per kokias komunikacijos priemones sužinote apie prekybos tinkle esantį prekių asortimentą?

7. Per kokias komunikacijos priemones sužinote apie prekybos tinkle vykstančius renginius, įvykius (pavyzdžiui: degustacija, paroda)?

8. Ar aktualūs prekybos tinklų platinami kainų leidiniai?

9. Kokią informaciją Jums būtų idomu gauti iš prekybos tinklų?

Kitas variantas

  1. Tai ko reikia konkrečiu momentu
  2. Jokios
  3. nieko nenoriu gauti
  4. jokiu
  5. Jokia
  6. Jokios, reklama manęs neveikia, žiūri į tai skeptiškai o
  7. Nenoriu gauti jokios informacijos iš prekybos tinklų, ko man reikia, susirandu ir nusiperku.
  8. Jokios
  9. Jokios
  10. Informacija nebūtina.
…Daugiau…

10. Kokiomis komunikacijos priemonėmis norėtumėte gauti naujausią informaciją iš prekybos tinklų?

11. Ar šiuo metu esate nors vieno Lietuvos prekybos tinklo „sekėjas“ soc. tinkluose „Facebook“, „Instagram“?

12. Ar šiuo metu naudojates nors vieno prekybos tinklo sukurta mob. programėle?

13. Prekybos tinklą renkates pagal šiuos kriterijus?

14. Jūsų lytis:

15. Jūsų amžius:

16. Jūsų gyvenamoji vieta:

Šiauliai

  1. Alytus
  2. Vilnius Kaunas Panevėžys
  3. Vilkaviškis
  4. Jonava
  5. Prienai
  6. alytus
  7. Vikaviškio raj.
  8. Jonavos rajonas
  9. Marijampole
  10. Marijampole
…Daugiau…

17. Jūsų išsilavinimas:

18. Jūsų socialinis statusas:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą